dinsdag 26 juni 2012

Groot Nieuws

Vandaag hebben we groot nieuws voor jullie. Bij Joy!Crafts hebben ze de afgelopen maanden keihard gewerkt en vandaag openen ze hun webshop voor detaillisten! (klik op onderstaande afbeelding om direkt doorgelinkt te worden)


Iedere winkelier, waar ook ter wereld, kan zijn bestelling vanaf heden direkt bij Joy!Crafts plaatsen. Uiteraard blijven de materialen ook gewoon verkrijgbaar bij de groothandels zoals vermeld hier in mijn sidebar.

Dit betekent voor jullie als consument alleen maar dat de verkrijgbaarheid van de Joy!Crafts produkten in de nabije toekomst alleen maar beter gaat worden. Als consument kun je de webshop ook bekijken en zie je het gehele Joy!Crafts assortiment inclusief advies verkoopprijzen.

De shop is voor 90% klaar en 01 augustus moet alles foutloos draaien. Komen jullie even een kijkje nemen? Laat hier gerust een berichtje achter wat je van de shop vindt....de mensen van Joy lezen vast wel stiekem mee hier op het Noor! Design blog! ;-)

Verder hebben jullie van mij nog een winnaar tegoed van de mini-candy met de Lin & Lene Stencils. Bedankt weer allemaal voor de lieve reacties. Zo te lezen viel het kaartje van Diny enorm in de smaak!

Het winnende nummer is dit keer: 80 - Renate! Gefeliciteerd met je malletjes Renate. Als je me even snel mailt op info@noortje-design.nl dan gooi ik ze vandaag nog naar je op de post!

9 opmerkingen:

  1. De website ziet er erg mooi uit.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de nieuwe site!
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Ik ga zeker eens kijken, want er zijn vast meer artikelen dan ik tot nu toe heb gezien.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    gefeliciteerd met je nieuwe webshop
    lekker makkelijk kunnen we alles alvast zien en bestellen bij de hobbywinkel, super hoor
    ik ga gauw een kijkje nemen
    renate gefeliciteerd met je candy meis
    jolanda dank je wel voor de kans meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat aan de winaar en jolanda de webshop ziet er overzichtelijk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is genieten al die gave producten bij elkaar:0) mooie webshop!
    Renate veel plezier met je mallen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat ziet de webshop er mooi uit en lekker overzichtelijk super

    renate veel plezier met je mallen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super duidelijk uit. Ik heb me uiteraard gelijk geregistreerd.Rechtstreeks inkopen is wel net zo handig
    Ben benieuwd wat er weer uit gaat komen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen