zondag 29 juli 2012

Geboortekaartje Noor

Ik bedenk me net dat ik jullie Noor haar geboortekaartje nog helemaal niet heb laten zien. Dat wordt dus hoog tijd want onze tante is alweer 2 weken oud. Omdat ik zelf in de grafische vormgeving zit kon ik natuurlijk niet met een afgezaagd normaal kaartje komen.


Na wat gepuzzel kwamen Jeroen en ik op het idee om een melkpakje te maken voor Noor. De kaart werd gerild en gestanst verstuurd naar onze vrienden en kennissen zodat ze het zelf in elkaar konden knutselen thuis.


Ben je zelf op zoek naar een uniek geboortekaartje, dan kun je hiervoor uiteraard ook bij mij terecht. Vanaf zo'n 100 stuks kun je een soortgelijk model voor een interessante prijs laten drukken, stansen en rillen. Het ontwerp kan ik dus voor je verzorgen. Voor meer informatie stuur even een mailtje naar info@noortje-design.nl en we bespreken de mogelijkheden!

Ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden! Wij hebben er in ieder geval al hele leuke reacties op gekregen.

30 opmerkingen:

  1. wowwww dat ziet er spectaculair uit Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk, origineel, vrolijk babykaartje. Het past bij je. Prettige zondag, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt keigaaf!! en heel origineel!!

    Hij staat mooie pronken op mn hobbykamertje, staat mooi in mn zicht, hihi
    Als ik ooit nog eens speciale kaarten nodig ben, weet ik waar ik aan moet kloppen, hihi

    Liefsss Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en origineel geboortekaartje!! Echt iets unieks!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk geboorte kaart. Erg gaaf. Ik hou hier wel van. Wij zelf hadden een zakdoek als trouwkaart. Als ik iets orgineels nodig heb klop ik bij je aan.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een geweldige baby kaart! heel erg leuk dit model. dat zie je niet zo vaak.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis
    jeetje wat een leuk idee om het op te sturen en dat ze het zelf in elkaar moeten zetten
    de kleuren zijn lekker vrolijk en het is prachtig geworden, jullie hebben goed je best gedaan
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ontzettend leuk, geweldig! En wat je zegt...mensen hebben toch "verwachtingen" van je. Maar het is jullie gelukt om iets bijzonders te bedenken. Jullie dochter is trouwens ook een schatje hoor, wat een lief meisje!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het schitterend en zo origineel... kan me voorstellen dat iedereen het mooi vond!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit zo'n geboortekaartje gezien. Dus orgineel ben je zeker! Geloof het vast dat je daar heel leuke reacties op gekregen hebt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauwwwwww dat is een super gaafff geboorte kaartje melkpak kan me voorstellen dat je daar leuke reactie's op hebt gehad...superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    vraagje doe je ook iets voor een jubileum en dan 1 stuks want min zusje is 12,5 jr in dienst bij haar werk gever en vind het dan ook wel leuk om iets apart te hebben of zijn dan de kosten er hoog...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur maar even een email naar info@noortje-design.nl Manon, dan krijg je wat meer informatie. Het is wel pas interessant vanaf 100 kaartjes ofzo.

      Verwijderen
  12. super leuk om zo'n geboortekaartje te maken.
    Jammer dat er hier geen kinderen meer komen.....misschien ooit voor kleinkinderen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een origineel idee . .een melkpakje. Super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe verzin je het!!!
    Enig, liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, en ook een erg leuk idee!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jolanda, goede reacties op ons ontwerp voor het kaartje. Alleen jammer dat je mij niet vernoemd als designer van het design van het kaartje. Het lijkt nu net of jij alles hebt ontworpen.
    groetjes marjo van marjo design

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog steeds je blogadres niet.... ;-)

      Verwijderen
    2. Ik heb nog steeds je blogadres niet.... ;-)

      Verwijderen
    3. Ik heb nog steeds je blogadres niet.... ;-)

      Verwijderen
    4. Hoi Jolanda, ik ga niet bloggen, niet mijn ding. Maar om mij te vernoemen heb je toch niet een blogadres nodig?

      Verwijderen
  17. Wat een leuke geboorte aankondiging! En origineel is het zeker. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig....Wat heb je dat leuk ontworpen zeg
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig idee, ziet er gaaf uit Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk!!!mooi gemaakt en je zet meteen iedereen aan de knutsel,leuk hoor,ik heb nog nooit zo'n 3d kaart gezien,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer genoeg heb ik geen geboortekaartjes meer nodig, anders zou ik ze gelijk bij je bestellen! Wat schattig!!
    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hier pronkt het schitterende doosje op mijn vakantie plekje, echt zo gaaf en mooi van kleur en model dat ik het meegenomen heb van thuis...Jolan nogmaals bedankt voor het gave melkpakje en origineel ben je zekers....kijk maar naar de vele gave reacties;o)

    Warme vakantie groetjes,
    Tanta Aniet;o) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh, wat een gaaf kaartje. Ik houd hier wel van! Jammer genoeg hebben wij ook geen geboortekaartjes meer nodig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen