vrijdag 5 april 2013

Bedankt dat je mij laat lachen

Aanstaande zaterdag 6 april geeft Design Team Member Ineke een demonstratie met de nieuwste mallen van Noor! Design en JoyCrafts bij Hobby Hoeve in Hoeven.



De dag begint om 10.00 uur tot 16.00 uur. Zij laat jullie vast een kaart zien die zij gemaakt heeft voor deze demo.


Zij heeft gebruik gemaakt van het nieuwe papierblok 6011/0014 van Noor! Design.

Ook de nieuwe mal van Lin en Lene 1201/0068 heeft zij gebruikt samen met de mooie bloemen 6002/0156 en de mooie swirl 6002/0162. De leuke tekst komt van de nieuwe stempelset 6410/0020.


Hobby Hoeve kunnen jullie vinden aan de Bovenstraat 9 in Hoeven. Hebben jullie tijd kom dan gezellig even langs!

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart.Leuke stempels zijn het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, en wat een geweldige stans is de bloemenrand... word ik hebberig van... helaas ligt Hoeven te ver weg om even binnen te springen... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, de papierlijn is ook super mooi, voor mij is Hoeven een beetje te ver, spijtig want ik had je graag aan het werk gezien.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje.
    Super wat een mooi papier en malletjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke stempels. Gaan direct erbij...op mijn verlanglijstje :-)

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart!! Prachtig papier en super gave mallen zijn er gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas geen tijd, mijn tweeling wordt 18!
    Maar wat een mooi papier is dit! De kaart vind ik helemaal top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! De stempels zijn ook leuk zeg, evenals het papier!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! De stempels zijn ook leuk zeg, evenals het papier!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen