zaterdag 18 mei 2013

Cadeautje in een envelop

Design Team Member Joyce heeft weer iets leuks voor ons gemaakt.


Ik heb deze keer een envelopmal van Kimya gebruikt om een mooie kado envelop te maken.


Je legt de mal op je papier, En tekent de mal op de achterkant van je vel over met potlood. Hierna kan je deze uit knippen en de lijnen rillen zoals aangegeven op de mal.


Nadat ik de lijnen met de scorpal gerild hebt, ga ik deze vouwen. Je ziet dan meteen de envelop. De randen bewerk ik met disstres inkt en ik plak de envelop in elkaar.


Ik pak nu het design papier in de bruine kleur. Op de achterkant van het vel teken ik de achterkant van de envelop over en dat doe ik ook met de flap van de envelop. Hierna knip ik deze ook uit.


Ik kan dan de designvellen dan op de achterkant van de envelop plakken zoals je op de foto hier boven kunt zien. Ik heb met een lange Tim Holtz mal een rozet gemaakt en deze er op geplakt. Zo wordt het een mooi, rustig geheel.


Voor het vintage frame 6002/0146 van Noor! Design heb ik papicolor creme gebruikt. Met het créme cardstock heb ik diverse swirl, bloemen en hoekjes gestanst met o.a. Noor! mal hoekje 6002/0136, bladeren 6003/0027,  en de roosjes gemaakt met  bloemen mal 6002/0156.

Fijne zaterdag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Super wat schitterend mooi gemaakt.
    Groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschone creatie en wat een gave envelopmal!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan ziet er mooi uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze enveloppe pracht bewerkt echt super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Echt prachtig gedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg, die mal! Zet hem snel op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen