zondag 17 november 2013

Butterfly

Wat is het toch een mooie stempel de clear stamp "floral Flourishes"  DT member Janet er een kaart mee gemaakt.


Ze heeft de stempel afdruk ingekleurd met PanPastel en veel glitterlijm erop. Daarna heeft ze de kaart uitgescheurd en opgeplakt.



Achter de schuin geplakte desingpapiertjes heeft ze nog de vlinder rand( 60020251) gebruikt. Deze is eveneens gekleurd met PanPastel. Verder heeft ze nog de clearstempels van de bingo kaartjes ( 6410/0029) gebruikt
en het hoekje van de vierkante stans ( 6002/0173 En natuurlijk haar versiering die bijna nooit ontbreekt...de bloemen.



Kunnen jullie ook niet wachten tot deze mooie stempel binnen is, wat is deze mooi... Nog heel even en dan is het eindelijk 25 november, dan komt hij uit.

10 opmerkingen:

  1. Wauwie ziet er schitterend uit
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww dat ziet er mooi uit, schitterende creatie. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stempel, ook ik wil die graag in mijn verzameling vlinders.
    Maar de kaart vindt ik veel en veel te druk, hoeveel postzegels zouden hier op moeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat weer een super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend voorbeeld van deze nieuwe stempel. Hijstaat bij mij boven aan mijn verlanglijstje want ik hen hem helemaal geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een beeldschoon kaartje Janet wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart en die stempel staat op mijn verlanglijstje... het is een plaatje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stempel is PRACHTIG! Kan niet wachten tot hij in de winkels is....

    BeantwoordenVerwijderen