donderdag 7 november 2013

Candy: 640.000 bezoekers!

Astrid is al aan de slag geweest met de allernieuwste vlinderstempel van Noor! Design 6410/0072 die vanaf 25 November in de winkel zal liggen.


De vlinder heeft ze ingekleurd met Copic Markers. De achtergrond is bewerkt met PanPastels, door verschillende kleuren in elkaar over te laten vloeien heeft ze er een soort perkament papier van gemaakt.



De swirl, art. nr. 6002/0162 en tekststempel, art. nr. 6410/0013 zijn ook van Noor! Design. Verder heeft ze de kaart rustig gehouden, alleen een stukje kant, verbandgaasje, wat plakparels, touw en bloemen zijn erop verwerkt. Het papier is van Bo Bunny, Gabrielle, maar hier zie je weinig van terug.

De Copics kleuren die gebruikt zijn voor de vlinder : B91, 93, 95
Voor de achtergrond: PanPastels Burnt Sienna PP27408, PP27405, PP27403


En omdat we de 640.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn op ons blog willen we graag een candy weggeven. Dat wordt bovengenoemde vlilnderstempel die nog niet in de winkel ligt.

En wat moet je doen om kans te maken op deze vlinderstempel?


1.) laat een reactie achter op deze blogpost

2.) plaats het Noor! Design logo op je eigen blog met een link
3.) word volger



Ik laat deze candy lopen tot vrijdagavond 21.00 uur. Daarna zal ik een winnaar kiezen met random. Succes, en ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen!


122 opmerkingen:

  1. Ooh wat leuk dat jullie hem willen weggeven! Ik vind het een prachtige stempel! Gefeliciteerd met jullie grote groep volgers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie vele bezoekers! En wat een gave candy. Hier doe ik graag aan mee.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt mooi maar weet niet wat ik moet invullen uw url

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke candy! Wat een super gave stempel. Die wil ik heel graag in mijn bezit hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stempel en een knaller van een candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een aantal!

    Wat een mooie stempel!

    Ik doe graag mee!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart mooie kleur.
    en dank je wel voor deze kans.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, wat een mijlpaal, en terecht. Er staat zoveel moois op het blog en Jolanda kan zo'n mooie dingen creëren.
    Succes, en een super candy!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie stempel,zou hem graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stempel, die wil ik wel winnen hoor!
    En dat er nog maar veel moois mag volgen.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mooi is deze vlinder! Dus ik ga aan het duimen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de 640.000 bezoers.
    Wow, dat is best veel.
    Op naar de miljoen :-D

    Wat een gave stempel.
    Een echte must have voor een vlinder fan als ik.
    Sinds mijn vaders dood draait het hier om vlinders en pompoen.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!! Ik doe graag mee en wens een ieder succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een prachtige stempel is dit.....hier wil ik een gokje voor wagen. Ook de kaart is schitterend gemaakt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi meis
    ik had het al bij assie gezien, deze schitterende vlinder, en de kleuren met de pannetjes zijn geweldig, wat een mooi effect
    al met al prachtige vlinder, ik hoop het natuurlijk te winnen ;) en anders moet ik heel geduldig afwachten als die er is, maar ben ik zo geduldig......................!!!!! knufffffffffffffff, dank je wel voor de kans meis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige stempel is dit, ik heb deze verloting onder candy's in de sidebar op mijn blog gezet en volger was ik al, omdat ik graag een kansje waag, want het zou toch een geweldig cadeautje zijn voor mijn 18e verjaardag volgende week...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooooh daar is die prachtige kaart mee gemaakt !!!! Schitterend, dit is er weer zoeen waar je toch een moord voor pleegt hahahaha . Doe graag mee :)))
    Fijne avond!! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ow, wat zou ik deze graag willen winnen... Ik heb iets met vlinders en wel door een heel persoonlijke reden. Ik zou deze graag aan mijn collectie willen toevoegen...
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie vlinder stempel. Zou ik heel graag willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Сongratulations on a great number of visitors! Magnificent candy, I would like to win. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ow wauw wat een prachtige stempel, wie wil deze nou niet winnen, ik in ieder geval wel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Herzlichen Glückwunsch zu 640.000 Besuchern. toller Schmetterlingsstempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat een gave stempel is dit zeg :O zag hem ook al in het nieuwe Joykrantje :D die wil ik wel graag winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is weer een mooie stempel en wauw hé, je zal hem maar winnen. Ik doe mee, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo mooi, zou ik graag winnen, heb helaas geen blog
    gefeliciteerd met 640.000 bezoekers, 't is maar goed dat je ze niet allemaal op de koffie krijgt! (lol)
    groetjes, Han

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige stempel is dit zeg...Tja soms ben je zo blij dat je een keer wat wint, wanneer ik dat zal meemaken? ik hoop met deze prachtige stempel. Iedereen succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende Candy hebben jullie weer, ik doe dolgraag mee , en jullie logo met een link naar jullie staat al een tijdje in mijn site bar op mijn blog
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is absoluut een topper! En wat een mooie creatie is er al meegemaakt...Ik doe graag mee, en anders komt hij op mijn verjaardags lijstje te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met 640.000 bezoekers bij Noor,
    Maar ja voor zulke mallen en stempels, daar gaat toch iedereen voor.
    Dus ook ik doe graag mee om deze stempel te winnen,
    Dan kan ik ook eindelijk eens beginnen,
    Met het inkleuren van stempels met chalk, markers en meer
    Zodat jullie dan ook mijn Noor kaarten zien een keer


    BeantwoordenVerwijderen
  30. De kaart is prachtig en de stempel ook. Dank je wel voor de kans om deze stempel te winnen.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jullie timmeren hard aan de weg zeg, en alweer zo'n mooie stempel, wat zou het mooi zijn als die nu eens in de buurt van Waspik zou blijven, fietsafstand, dan kom ik hem zelf wel ophalen...hihihih grapje, maar ik wil wel graag een kansje wagen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super gaaf en leuk natuurlijk. Van harte gefeliciteerd. Ik doe graag mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh wat is deze mal weer prachtig mooi, kan je heel wat leuke, mooi, lieve kaarten mee maken en elke keer weer anders. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is weer een hele mooie stempel, die iedereen wel graag wil winnen. Ik waag ook een kansje en ga zo door met al dat moois maken. Ook nog proficiat met al die volgers. Groetn Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige stempel, probeer een gokje te wagen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wa een super mooie kaart en wat mooi gekleurd en ook zo super leuke stempel. Daar zou ik wel raad mee weten, en wat leuk ook al zo veel bezoekers.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gefeliciteerd met zoveel bezoekersaantallen!! wow.
    dit is ook een schitterende stempel. en wat heeft Astrid die vlinder schitterend ingekleurd!! Gaaf.
    veel succes en dank je wel voor deze kans.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw wat is dit een schitterende stempel!!! De kaart is een plaatje! Zo mooi ingekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd!!.
    Bedankt voor de kans om de mooie stempel te winnen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een gave stempel, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd en wat een mooie stempel om te mogen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een waanzinnig mooie stempel is dit zeg.
    En een compliment aan Astrid voor de prachtige kaart die ze ermee gemaakt heeft.
    Super.
    Groetjes Engelchen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow wat een gave stempel, en mooi ingekleurd. Ik ga zeker een gokje wagen.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie stempel. Ik zou het wel heel gaaf vinden als ik deze zou mogen winnen.
    En ook zo mooi ingekleurd. En er een hele mooie kaart van gemaakt. Mijn complimenten.
    Ik heb het Noor logo op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!!! Op naar de volgende..... vele bezoekers.
    En wat een super mooie candy, wil hem graag winnen hoor!.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke stempel. En doe graag mee met deze candy.
    Want met deze stempel kan je prachtige kaarten maken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige stempel, waag graag een gokje op deze candy, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met het hoge aantal bezoekers, waar ik er 1 van ben die vaak even langs komt wippen.
    Wat een prachtige candy en de stempel is helemaal Super!
    Ik ben gek van vlinders dus wil ik graag meedoen om een kansje wagen.

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. gefeliciteerd met zoveel fans ,een prachtige stempel ,die ik wel wil winnen(wie niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wow what a wonderful stamp,it looks so fantastic.
    Many thanks for the chance to win.
    Many greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  51. gefeliciteerd met zo veel bezoekers

    Ik doe graag mee want het is een prachtige stempel.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wauw! wat gaat dat snel! en wat een pracht van een vlinder. daar doe ik graag voor mee.

    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hartelijk gefeliciteerd met dit grote aantal bezoekers,en waag graag een kansje voor deze geweldige candy.
    Het is een schitterende stempel. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. O wauw wat een mooie stempel, ik zit er met bewondering naar de kijken. Zo fijntjes ook, wat leuk dat jullie die als candy weg gaan geven. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een onwijs mooie vlinder.
    Echt een geweldige stempel.
    Super leuk dat jul de cado doen!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefelciteerd met zoveel bezoekers! Echt helemaal te gek! Op naar de miljoen bezoekers Jolanda :) En die stempel is ook zo gaaf. Ik maak graag een kansje. En ach, als ik hem niet win, ook geen probleem. Ik koop hem dan zowiezo :) Hij is te mooi om in de winkel te laten liggen hihi.
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw, zoveel bezoekers en wat een gave vlinder,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. WAUWWWWWWWWWWWWWWWWw wat gaaf dat jullie al zoveel bezoekers hebben gehad.......VAN HARTE GEFELICITEERD..........maar dat was te verwachten. Want net als al jullie andere stempels is die een toppertje!!!!! Dus ik zou haar heel graag willen winnen!!!!!!! Liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  59. geweldig mooie stempel die helemaal past bij de noor stansjes ik zou hem graag winnen.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een prachtige stempel weer, wil wel graag een kansje maken, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een schitterende vlinder op deze leuke postcard stempel, dus ik doe graag mee! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Van harte gefeliciteerd en ik wil heel graag een gokje wagen. Sorry maar ik sta er dubbel op er was iets verkeerd gegaan
    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Je weet maar nooit.. en zo'n prachtige stempel.. ideeën vliegen hier al weer in het rond

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Niet moeilijk dat jullie de 640.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn! Inspiratie ten volle, dus wie waagt zijn kans nu niet voor zo'n mooie stempel! Ik denk dat Astrid hem niet beter had kunnen showen! Prachtig!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd! Dat is een respectabel aantal bezoekers! Maar geen wonder, jullie hebben zulke mooie voorbeelden.
    Ik wil graag een kansje wagen, wie weet.....
    Groetjes van Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat gaaf dat je al zoveel bezoekers hebt! Maar ja, er zijn dan ook altijd van die gave creaties te zien.....Zou nummertje 75 geluk brengen? Want ik vind die vlinder wel heel erg mooi......
    Groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een prachtige vlinder!! Weer een mooie stempel erbij SUPER!!
    En nog veel meer succes gewenst.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hij is schitterend, Jolanda!! Wat een geweldig aantal bezoekers, gelukkig hoef je ze niet allemaal een handje te geven, hihihihhi.
    Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd hoor met zoveel bezoekers! En wat een leuke stempel zeg!
    Graag waag ik een kansje, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een mooie vlinderkaart kan ik daar van maken. Mijn vriendin heeft een zoontje met Down en die fladdert als een blije vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een mooie stempel is dit. Daar zou ik hele mooie kaartjes mee kunnen maken, als eerst voor mijn tante die helemaal verliefd is op vlinders. Jullie gefeliciteerd met zo veel bezoekers !!! Op naar de volgende mijlpaal zou ik zeggen, maar dat gaat vast lukken !!!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gorgeous card,
    thanks for chance to wint this fantastic stamp
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een prachtige vlinder zeg. Doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Gefeliciteerd met 640.000 bezoekers, op naar de volgende mijlpaal
    Wat een prachtige stempel, Astrid heeft hem erg mooi verwerkt op de kaart.
    Ik doe graag mee met deze prachtige candy.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik ben dol op vlinders, dus ik doe heel graag mee met deze candy.

    Gr Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een leuke actie candyprijsje
    ik doe graag mee met deze prachtige leuke stempelprijsje
    liefs jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Van harte gefeliciteerd met de 640.000 bezoekers! ik zou zeggen op naar de 1.000.000, tja dat klinkt vast ver weg, maar met zulke prachtige producten en voorbeelden zie ik het zeker gebeuren! Wat een super leuke candy hebben jullie. een prachtige stempel die ik graag in mijn collectie zou willen toe voegen. Ik waag dan ook graag een gokje mee!
    Liefs nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wauwie, dat zijn wel kei veel bezoekers zeg. Gefeliciteerd met dit grote aantal. Lief dat jullie deze fantastisch mooie stempel gaan weg geven. Ik ben dol op dit deze 'snoepjes'.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wow, je hebt jezelf overtroffen met dit ontwerp. Wat een Beauty. Ik zag de kaart gisteren en zei al dat ik niet kan wachten tot die in de winkel ligt. Ik doe heel graag mee met deze candy en nu maar duimen dat de random mijn nummertje kiest.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gaaf hoor dat het zo goed gaat!
    Maar het kan ook niet anders met zulke mooie ontworpen producten.. ik ben er helemaal weg van!
    Graag waag ik ook een gokje :)

    Groetjes Raïsa

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Super! Gefeliciteerd met het behalen van zo'n groot aantal volgers.
    En dat er nog veel meer mogen volgen.
    Ook dit ontwerp is weer schitterend en wil aan deze candy graag mee doen.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een supergave Candy geven jullie weer weg!! Hier waag ik graag een kansje aan!! En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met zovele bezoekers!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wauw!!! wat zou ik die graag willen hebben!!!tja wie niet,maar ik waag een gokje en hoop dat ik hem win
    groetjes Miranda Bouhof

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ein super neuer Stempel habt Ihr wieder. Da muss ich doch einfach mein Glück versuchen. Toll!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Prachtige stempel, wie wil die nou niet winnen??? Doe graag mee, dank je wel voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. wat mooi weer, is weer een mooie combi.......en de kaart zo is super.
    groetjes Ria Jorna

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een gave Candy!! Wil graag een gokje wagen voor deze schitterende stempel.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  88. wat een super candy zeg. Hoop dat ik een keer een winning mood heb dus ga ervoor

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een gave stempel en de prachtige kaart die Astrid gemaakt heeft zorgt ervoor dat ik de stempel wel wil winnen en anders ga ik hem kopen!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een gave stempel is dit, die wil ik graag aan mijn collectie toevoegen.
    ik hoop dat ik deze keer eens wat win.
    groetjes Wendy M.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Prachtige candy, hartelijk dank voor de mogelijkheid om dit eventueel te kunnen winnen
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Prachtig gewoon !
    Hele mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. echt super mooie stempel, die wil ik wel winnen , groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Gefeliciteerd met al zoveel bezoekers!! En WAUW!! wat een gave stempel is dit zeg!! O_O Waag graag een gokje hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Leuk stempel. Hebben veel nieuwe ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Gefeliciteerd met dit reuze aantal bezoekers zo op het nippertje doe ik mee met deze gave candy het is een hele mooie stempel daar kunnen we weer heel wat moois mee maken.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Gave candy en zoveel bezoekers, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een schitterende stempel en dat voorbeeld is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. tuurlijk doen we mee.
    het is een super stempel.
    die wil iedereen wel winnen.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een schitterende stempel is dit toch weer zeg. Echt super. Ik maak héél graag kans om deze te winnen en vind het super dat we de kans daartoe krijgen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw wat een super mooie candy.
    Allemaal veel succes.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Schade irgendwie habe ich dies Candy verpasst ,obwohl ich häufig hier schaue was es neues gibt ...denn euer Blog ist einfach toll,habe auch sehr viele eurer Atikel schon zu Hause .Danke euch für die neuen tollen Inspirationen die Ihr euch immer wieder einfallen last.

    glg anne2411

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wowwww, wat een geweldige Candy, je kunt trots zijn op zoveel bezoekers, GEFELICITEERD!!!!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Er worden weer erg leuke stempels en mallen uitgebracht. Super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wowww wat een prachtige stempel, ik dacht opeens warempel.En mijn mannetje had daarom graag, dat ik hier een gokje waag. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een geweldige stempel. Bedankt dat jullie de mogelijkheid geven deze te winnen!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wow hier wordt ik vrolijk van, wat een beeldschone stempel
    schitterend ingekleurd een toppertje.
    Doe graag mee.....liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Gisteren de stempel mogen uitproberen samen met Martine op het joy crafts event bij Kipper. Ze heeft ons een leuke techniek ermee geleerd. Het resultaat is prachtig. Maar wat een geweldig mooie stempel is dit ik ga hem zeer zeker ook bestellen voor in mijn nieuwe webwinkeltje. Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik heb er al over gedroomd hahaha het moet niet gekker worden maar ja dan zal ie beslist indruk op me hebben gemaakt hihihi
    Het is natuurlijk ook een geweldig mooie stempel
    Dus ik doe gezellig mee gefeliciteerd met zoveel volgers Toppie
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen