maandag 4 november 2013

HET LEUKE NIEUWS ... een Noor! Design Magazine !

Mocht je geen Facebook hebben en het nieuws gemist hebben.....vanaf Januari 2014 verschijnt er een uniek Noor! Design magazine!

Neem nu een abonnement op het nieuwe blad Noor! Design en ontvang elk kwartaal een nieuw exemplaar van dit magazine boordevol creativiteit. 36 pagina’s boordevol inspiratie gemaakt door de Noor meisjes, voorbeeldkaarten, werkbeschrijvingen, stappenplannen, gratis patronen, nieuwe producten. Maar ook leuke wedstrijden, evenementenagenda, gast auteurs, columns, tips & trucs en nog veel meer!


En dit wordt de cover van ons nieuwe blad dat eerste week Januari verschijnt! Klik op bovenstaande foto om direkt doorgelinkt te worden naar de Noor! Design website voor meer informatie over de abonneeservice.

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk nieuws. Ik heb het formulier gedownload en ingevuld. Ligt klaar om te posten.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd het ziet er mooi uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de bon ingevuld en al op de post gedaan lijkt me een Super mooi blad het proberen waard. Heel veel succes ermee.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk
    Het is me niet gelukt om de bon uit te printen. (wil alles printen)
    Dus probeer het van de week nog wel eens
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb vrijdag in Utrecht de bon al in gevuld, wacht vol spanning af tot het blad bij mij op de mat valt.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the cover and can't wait to see the full edition. Can you tell me where to get that gorgeous musical die?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het inschrijfformulier is al onderweg..... kan niet wachten tot januari!

    BeantwoordenVerwijderen