dinsdag 12 november 2013

Hiep Hiep Hoera

Gisteren was ik dus jarig en kreeg ik dit prachtige cadeautje van DT-er Martine in de bus. Het is een pillow box van Kimya Verpakkingen welke ze gepimpt heeft met designpapier.



Het stempeltje is is ene Bestie welke exclusief voor Noor! Design getekend is en vanaf 24 November i de winkels zal liggen. Er komen 2 stempels uit voor bij de Noor! Design collectie Sending Love:

 

Martine heeft dit stempeltje afgedrukt op Joy!Crafts stempellinnen en ingekleurd met de Faber Castell potloden. Dit geeft een erg gaaf effect!



De rand die hier gebruikt heb is de Vierkant met franse lelie 6002/0257 en de blaadjes die ze gebruikt heeft zijn van Noor!design 6003/0027 de vlinder en libbellen zijn ook van noor!design en de kleine blaadjes heeft ze gemaakt met de Dutch Paper Art vellen van Dutch Doobadoo. De tekst is gemaakt met de stempelset:Gefeliciteerd 6410/0021.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik persoonlijk was er in ieder geval heel blij mee. Dankjewel lieve Martine voor het mooie cadeautje!

11 opmerkingen:

  1. Je bent verwend met dit prachtige cadeau !
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige cadeau envelop/ doosje, Bestie is mooi gekleurd op het linnen, ga ik ook eens doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. Dat papier is ook zo leuk. En de afbeelding is ook heel mooi gekleurd.
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En een prachtig geschenk heb je gehad, met bewondering naar zitten kijken. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kadootje hoor en die stempels zijn echt te wauw. hebben wel een heel hoog heb gehalte hihihih

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kadoosje. Gaaf dat er stempels uitkomen van Besties, ik heb ze meteen op mijn verlanglijstje gezet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij Jolanda...prachtig cadeau voor jou. Nog van Harte Gefeliciteerd hoor, ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Beeldschoon zijn de stempels...word ik weer hebberig van!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How adorable! Lovely creation and happy birthday! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je lekker verwent. En wat zijn de stempels mooi, kan niet wachten totdat ze in de winkels zijn.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen