donderdag 21 november 2013

Kleurenfestijn Middelburg: Janet Blaauw

Hallo,

De demodag bij Kleurenfestijn in Middelburg komt steeds dichterbij. DT member Janet stelt zich hier alvast een beetje aan u voor:



Ik ben Janet Blaauw en mag vanaf het begin al deel nemen aan het geweldige Noor! Design team !! Iets waar ik enorm trots op ben!! Wat ik het allerleukste vind zijn de diverse combinaties die 
mogelijk zijn met de Noor! Design spullen. Vooral met Panpastel vind ik het geweldig! Dit zal ik jullie dan ook in Middelburg laten zien. Ik zal diverse kaarten en labels meenemen en ook zal ik u ter plekke diverse mogelijkheden laten zien. Eén van de voorbeelden die ik meeneem naar Middelburg is deze kaart:


Hoe ik deze gemaakt heb zal ik u daar vertellen dus kom aanstaande zaterdag gezellig even langs bij het Kleurenfestijn!!

0 reacties:

Een reactie posten