vrijdag 22 november 2013

Kleurenfestijn Middelburg: Joyce Martens

Ik ben Joyce Martens en helemaal trots dat ik Designteam Member ben bij Noor! Design. De demodagen zijn natuurlijk het aller leukst om te doen helemaal samen met alle Noor! meisjes, dat is elke keer weer een feest. 


Ik zal bij het Kleurenfestijn de nieuwe collectie van Noor! Design Sending Messages voor mijn rekening nemen. Dit zijn stempels waar je met diverse mediums hele leuke achtergronden mee kunt maken. Ook embossing poeders zal ik hierbij demonstreren.


Ik hoop je daar te ontmoeten en je enthousiast te maken voor deze mooie serie stempels.

Tot dan!

2 opmerkingen:

  1. Hi Jolanda, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontdek onze Blender! - Kookstore.nl - De grootste collectie keukenapparatuur, kookartikelen en keukenaccessoires online! - Blender kopen In de afgelopen jaren zijn de blenders steeds populairder geworden. Dit heeft te maken met de bewuste leefstijl van veel Nederlanders. Onder nadere smoothies en verse cocktails nemen een significante rol in bij veel diĆ«ten. Mede daarom hebben steeds meer Nederlanders een handige blender in hun keuken staan.…
    Blender

    BeantwoordenVerwijderen