donderdag 21 november 2013

Kleurenfestijn Middelburg: Martine Bosman

Hallo dames,

Mijn naam is Martine Bosman en ik zal samen met Janet de demo voor de Noor! Design Silhouette stempels in combinatie met PanPastel voor mijn rekening nemen in Middelburg.

Hier alvast een beetje inspiratie:




Als basis heb ik een vierkante kaart gebruikt en als designpapier de nieuwe Noor! Design Paperbloc 6011/0302 die vanaf volgende week in de winkels ligt.


Ik heb  het correspondentie kaartje eerst bewerkt met pan pastel. daarna bewerkt met CLEAR embossings poeder. en daarna verhit met de heattool. Aaarna heb ik op een vel aquarelpapier 2 keer de silhouttes flowers nr 4 gebuikt en daarna bewerkt met paarse embosspoeder. en daarna licht met pan pastels bewerkt. Vervolgens een stuk van tule gemaakt. en de tekst gefeliciteerd 6410/0021 gebruikt.
en als afwerking hier en daar nog een pareltje.

Zo dit was een klein voorproefje... de rest mogen jullie zaterdag komen bekijken! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren en een super mooi kaartje.
    Veel plezier in Middelburg
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh zo gaaf, ben heel benieuwd wat jullie nog meer laten zien zaterdag,
    tot dan !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, en wij kijken naar jullie uit hoor.

    Tot Morgen

    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen