zondag 3 november 2013

Spotlight Bloghop

Ook in de maand November hebben we bij Noor! Design weer een serie producten die we in het zonnetje zetten en deze maand hebben we gekozen voor de serie Garden:


En natuurlijk hebben alle dames van het Noor! Design Team weer een kaart voor jullie gemaakt met dit thema. Nou leek het ons leuk om hier een bloghop van te maken:

Hoe werkt het?
  • Hop van 1 november t/m en 3 november lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond. (vergeet niet je naam in te vullen bij de Inlinkz tool)
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Noor! Design natuurlijk....
Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :


Astrid


Corina


Martine



De bloghop loopt van vrijdag 01 t/m zondag 03 November.
(vergeet niet je naam in te vullen bij de Inlinkz tool)






52 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat ik overal langs geweest ben wat een mooie creaties weer van iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook langs alle bloghoppers langs gegaan! Al die mooie creaties die ik tegen kwam!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben bij alle dames blogvisite afgelegd, en wat een prachtige dingen kwamen we tegen, leuk dat er deze keer een bloghop bijzat....succes verder Noor dames!!
    liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    ik ben overal langs geweest wat een leuke kaartjes allemaal
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bloghop, ik ben mooie kaarten tegen gekomen onderweg.
    Vaker doen meiden, leuk !
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee en wat een mooie dingen ben ik tegengekomen. Door door deze bloghop te hoppen, heb ik weer veel inspiratie op kunnen doen. Kunnen we vast wat mee om weer leuke kaarten ed te gaan maken. Bedankt voor deze leuke bloghop !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben uitgehopt, wat een prachtige kaarten allemaal! En een leuke actie bij Hobbyvision... verleidelijk! Het hekje met het vogelhuisje roept al heel lang naar me, dus wie weet laat ik me overhalen! Ik heb in elk geval weer veel ideetjes opgedaan, en ga ook snel zelf weer aan de knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Heb overal gehopt. Wat mooie kaartjes/ creaties. Heb volop inspiratie gekregen. Vaker doen meiden. Ik heb prachtige tafereeltjes gezien. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    Wat leuk is dat zo blog hop. Ben overal langs gehopt en heb hele mooie leuke dingen gezien. Heb weer wat inspiratie op kunnen doen.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuk deze bloghop, daar wordt je gelijk helemaal vrolijk van op deze miezerige ochtend. Ik heb hele mooie creaties gezien en ook weer ideetjes opgedaan. Groeten en een fijne dag gewenst. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dames wat een mooie creaties weer allemaal, dat levert weer genoeg inspiratie op voor hier om te gaan knutselen, alleen wordt mijn werkjes niet zo mooi als die van jullie.
    bedankt voor er leuke bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste dames,

    Wat leuk om dmv de hop zoveel verschillende creaties te zien met dezelfde mallen.
    Leuk om te hoppen.
    Dank je wel dat we mee mochten genieten van jullie werk.
    Heel veel succes.
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weer terug bij af, leuke creaties weer allemaal en heel inspirerend om te zien wat voor verschillende dingen er gemaakt kunnen worden met de zelfde mallen

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een geweldige bloghop. Wat een mooie creaties heb ik gezien. Je kan het zo mooi toe passen al deze mallen. Dat hebben jullie perfect laten zien. Top! Dank jullie wel!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creaties heb ik gezien bij deze bloghop. Het heeft wel lang geduurd door die heerlijke PC of verbinding. 4 maal verbinding gewoon verbroken. Maar door de mooie kaarten kon ik blijven lachen.
    Veel succes met de bloghop, dat er maar veel mogen meedoen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De DT dames hebben hele mooi kaarten en creaties laten zien.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg leuk om zo langs het design team van Noor te hoppen. Leuke inspiraties opgedaan van de prachtige creaties.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo ik ben overal langs gehopt en ben nu hier op de laatste hop... Erg leuk om zo alles goed te bekijken en van alle noor meisjes. Super leuk zo, heb veel moois gezien en inspiratie opgedaan hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. was erg leuk dat hoppen en heb er van genoten van al dat moois

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vielen Dank für eure tollen Ideen!
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke creaties heb ik voorbij zien komen!
    ik krijg er weer helemaal inspiratie van.

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat hebben de Noormeiden mooie mogelijkheden laten zien met deze serie!! Dank voor het delen!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk om te zien wat er allemaal gemaakt kan worden met de mallen!
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaarten en creaties ben ik tegen gekomen tijdens deze bloghop. Ik heb zeker weer heel wat ideetjes op gedaan.
    Morgen kom ik naar de Krea Doe ,ik kom jullie zeker even opzoeken.En doe ik nog meer ideetjes op.Heb me ook al opgegeven voor het nieuwe blad.Ben heel benieuwd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooie diverse ideeen met de mallen...wat een creatieve inspiratie...toppie, dank jullie wel dames
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vergeet ik bijna bij de laatste halte een berichtje te plaatsen... Wat een top-team heb je toch Jolanda. Stuk voor stuk kunstenaartjes!
    X Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super creaties dames, de ene nog mooier als de ander, maar ze zien er allemaal geweldig uit.
    leuk zo'n bloghop , net zoals het nieuws op de kreadoe, ik kijk er al naar uit.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi, Ik heb even een rondje Nederland gedaan en bij iedereen zitten smullen va de mooie creaties.
    Nogmaals een compliment en ik kan alleen maar zeggen... ga zo door met alle mooie creaties en vooral met de mooie materialen van Noor-Design. :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou alle leden van het DT ik heb ervan genoten en vond het supergezellig om even deze bloghop ronde te doen
    Ik heb er weer enorm veel inspiratie van opgedaan.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super leuk om bij alle noor meisjes langs te gaan en wat hebben ze weer mooie dingen gemaakt

    het was leuk om eens een bloghop te doen weer leuke ideetjes opgedaan

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie bloghop, het zag er allemaal even prachtig uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb net alle blogs bezocht. Wat hebben jullie met z'n allen prachtige creaties gemaakt. Ik heb ervan genoten.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Net mijn rondje gemaakt en het was erg leuk hoe en wat alle dames ervan gemaakt hebben. Met plezier al die mooie creaties bekeken. Succes met alles. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo klaar met mijn hop. 1x verwarring las ergens dat je naar Diny (Creadin) moest hoppen maar die staat er toch niet tussen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Was erg leuk om te doen en ik heb weer veel ideeën opgedaan.
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat leuk deze hop zeg, prachtige creaties gezien en weer hoop inspiratie opgedaan. Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat hoppen was beslist de moeite waard. Genoeg inspiratie met deze mallen.
    Hartelijke groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldige bloghop was dit! Alle dames hebben prachtige dingen laten zien! Mijn complimenten. Was superleuk om te hoppen.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vond het super om te bloghoppen bij jullie! Zoals ik al bij een van jullie schreef: Heel inspirerend!!!
    Wat een verscheidenheid aan creaties met door jullie allemaal dezelfde gebruikte garden serie!
    Erg leuk om dit te doen!
    Oh ja, Gefeliciteerd allemaal met het nieuwe Noor! Magazine! Ik kijk er naar uit!!!
    Fijn weekend allemaal en tot in Middelburg!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb zeer genoten van deze bloghop. Iets wat ik nog niet zo vaak heb gedaan, maar het is zeer aan te raden. Ik heb geweldig mooie dingen gezien en heel veel inspiratie opgedaan. Dames, ga zo door zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige bloghop. Met allemaal mooie creaties. Ook ik kijk uit naar het Noor! Magazine.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige bloghop zeg. Ware kunstwerken zijn voorbijgekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi meis
    het was een super mooie hop, ik ben blij dat ik het heb gehopt ;)
    wat een geweldige team heb je toch, met alle creatieve en lieve meiden.
    je spullentjes zijn stuk voor stuk prachtig, en ik kan niet wachten op de magazine wat jullie gaan uitbrengen, leuk, leuk, leuk
    knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het is nu 10.20 op 3-11 en dan blijkt na het bloghoppen dat de deelname gesloten is.....wel frusterend als er staat tot en met 3-11....terwijl hier alle schitterende creaties in 1x te bewonderen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat geweldig leuk deze bloghop. Schitterende creaties!

    XX Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Inderdaad balen dat de link het niet meer doet. Hij zou tot en met 3-11 zijn. Heel jammer dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb genoten van de bloghop,heel veel inspiratie opgedaan.
    Maar een beetje teleurstellend dat de deelname gesloten is.
    Er staat toch tot en met 3-11,volgens mij duurt 3-11 nog bijna 12 uur.
    Maar toch bedankt voor de bloghop.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat hebben jullie allemaal prachtige creaties gemaakt met de Noor mallen.
    Het was een prachtig Blog Hop.
    Ik vind het wel jammer dat je nu niet meer mee kan doen met de blog hop. Jullie hebben aangegeven dat de blog hop tm 3 november is en dat is het vandaag , hoe kan ik het nu verder afsluiten.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk om aan deze bloghop mee te doen. Wat heb ik schitterende creaties gezien en veel inspiratie opgedaan.
    Ik heb overal een reactie achter gelaten, helaas kan ik mijn naam niet meer linken, zie ook bovenstaande reacties.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige creaties en een geweldige bloghop! Was heel leuk om te doen, alleen jammer dat de linky gesloten is... Toch bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. bijzonder mooie creaties allemaal, maar bij creadin(diny) vond ik geen noortje ,hoop dat ik iedereen gehad heb,computer loop steeds vast.een leuke bloghop

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Er is inderdaad wat mis gegaan met de link, excuses daar voor...gelukkig werkt hij nu weer !

    BeantwoordenVerwijderen