zondag 15 december 2013

Silent night, holy night

En hier zijn we weer met een kerstkaartje. Ik heb dezelfde Bestie gebruikt als op mijn kaartje van gisteren maar ik wil nu weer een ander stijltje laten zien. De tekst is gemaakt met de Noor! Design stempel 6410/0107.


Ook op dit kaartje heb ik de achtergrondpapiertjes weer zelf gemaakt. Ik heb dit keer een wit stuk papier vierkant genomen (14,5 x 14,5 cm) maar ook een label en nog een smalle strook papier.


Ik heb voor deze achtergronden de Winter Wishes stempel gecombineerd met de Sending Messages stempels.


Ook op dit kerstkaartje mocht mijn nieuwe blauwe ronde Noor! Design stans 6002/0303 natuurlijk iet ontbreken.


Het stempelafdrukje is weer ingekleurd met PanPastel. Sproetjes op de wangen zijn gemaakt met de Molotow marker.



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje! Super die achtergrond stempels! Toch leuk op je eigen DP zo te maken...

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg leuke kaart en zeker voor mij als voorbeeld want de stempels en stans heb ik gelukkig in huis,haha
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen