maandag 25 augustus 2014

Knotsgekke Kaartendagen

Hallo allemaal,

Ik ben druk, maar wil toch graag even de tijd maken om mijn verhaaltje aan jullie te vertellen hier op het Noor! Design blog. Over een paar daagjes start de leukste hobbybeurs van Nederland weer, namelijk de Knotsgekke Kaartendagen in 's Hertogenbosch. En ik zal daar natuurlijk ook weer aanwezig zijn met mijn beurswinkel Every Lil'Thing:


We zullen op de beurs ook alweer de nieuwste Noor! Design collectie van Augustus bij ons hebben. Nieuw voor Augustus zijn o.a. deze Vintage Flourishe stansjes met vogels:

 

Janet heeft met deze nieuwe stansjes deze mooie CAS-kaarten gemaakt welke je ook kunt komen bewonderen op de beurs. 


Het achtergrondpapier van de kaarten heeft ze zelf gemaakt met de Noor! Design Background stempel Wallpaper. Ook deze zullen we natuurlijk bij ons hebben op de beurs. 


Velen van jullie zijn vast ook al aan de kerstkaarten begonnen, dus ik neem ook mooie kerstproducten mee. Natuurlijk zie je ook de oude vertrouwde Winter Wishes ijskristallen, kerst tekststempels en nog veel meer.

Je vindt me hier op de beurs:

Standnummer 193 en 193a

Op standnummer 193a demonstreren we de nieuwe en oudere stansjes van Noor! Design met de Joy!Crafts Trouvaille machine. Wil je dus zien hoe deze machine werkt, dan kun je ook bij ons voorbij komen.

Mocht je vooraf nog wat willen bestellen, of heb je nog vragen, email me dan op info@everylilthing.nl

Hopelijk zie ik je op de beurs!





3 opmerkingen:

  1. Mooie creaties en helaas ik ben al op kgk beurs in zwolle geweest, maar........de vogeltjes zijn al in mijn bezit. Hebben, hebben noemen ze dit geloof ik toch? hihi

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, het lukt me niet om te komen, maar gelukkig zijn al jullie mooie spullen in de winkel te koop, ik wens jullie alvast gezellige dagen toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nieuwe malletjes en prachtige kaarten
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen