woensdag 27 augustus 2014

Knotsgekke Kaartendagen

Wij zijn er klaar voor hoor!
Jullie kunnen ons de komende 3 dagen vinden op de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch in onze HobbyVision stand, standnummer 203.

Uiteraard  kon ik het weer niet laten om nieuwe naambadges te maken :-) We hebben een demo met Dutch Doobadoo, dus de Shape Art mal 470.713.107 heb ik gebruikt als basis voor de badge.
Ik heb hiervoor de kleinste maat van de Shape Art gebruikt.


Daarna heb ik de randen beïnkt met Distress Inkt Brushed Corduroy en wat gestempeld met de Grunge Stempel. Uiteraard kan een Noormeisje niet zonder Noortjes rondlopen hé :-) 
Daarom heb ik de prachtige Autumn stansjes hierbij gebruikt.
De 2 grote bladeren, mos, denneappels en appeltjes heb ik bij de Xenos gekocht.
Hier zijn wij dus de komende dagen aan te herkennen :-)


Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.
Wie weet tot op de beurs?


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






4 opmerkingen:

  1. Die zien er wel super gaaf uit zeg,
    en weer wat aparts, en opvallends ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig...ik kom ze vrijdag in het echt bewonderen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ontzettend leuk! Helaas ben ik niet van de partij...maar heel veel plezier gewenst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gemaakt, deze mallen zijn zo mooi, wie weet, schaf ik de randmal nog eens aan, groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen