maandag 27 oktober 2014

Daag ons uit!

Jenine en ik hadden weer eens wat leuks bedacht. We wilden graag door onze Noor! vriendinnen uitgedaagd worden iets te maken met een door jullie gekozen Noor! Design product. We kregen ontzettend veel leuke reacties naar aanleiding van ons oproepje op Facebook.


Uiteindelijk hebben we gekozen voor dit bericht van Henriette Bailly:
(Henriette stuur jij mij je adres op info@noortje-design.nl dan krijg je de gemaakte kaarten per post thuisgestuurd)


We zijn dus aan de slag gegaan met deze blauwe Noor! Design mal 6002/0146.



Mocht je nog meer inspiratie zoeken met deze mal kijk dan op het speciale Pinterest bord waar alle kaarten, gemaakt met deze mal, voor jullie verzameld zijn:



Dit is de kaart van Jenine geworden:



En dit is mijn kaart geworden: 



We gaan deze uitdaging heel snel nog eens aan. Was erg leuk om te doen en we hopen dat we jullie hebben mogen inspireren!




16 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie kaarten zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten zijn er door jullie gemaakt, ik zou zo graag wat meer kaarten willen zien van de schaatsen 6002/2032 ( ik heb het idee dat ze wat groot uitvallen) misschien een idee om met een andere reactie te combineren.... succes, Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Frosien de schaatsen gaan nog voldoende voorbij komen hoor, die liggen pas net sinds vorige week in de winkels. Ik zal ze zelf deze week ook even gebruiken. Liefs Jolanda x

      Verwijderen
    2. O super, afgelopen zaterdag zag ik bij de demo van Gerda`s hobbyshop een prachtige kaart met schaatsen, maar die schaatsen waren van Tim Holtz werd tegen mij gezegd, daarom ben ik zo benieuwd naar jullie, hoe deze schaatsen bij jullie op een kaart uitvallen, groetjes Frosien

      Verwijderen
  3. Jullie hebben er beiden iets moois van gemaakt en ook zo verschillend. Leuk om te zien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaarten hebben jullie en mee gemaakt. De zelfde mal en toch zo verschillend. Bedankt ervoor heb weer nieuwe ideeƫn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi! En wat leuk om te zien dat je met 1 mal 2 heel verschillende kaarten krijgt......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!! wat zijn dit mooie kaarten - Superssssss...liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes .... en alle twee zo heel verschillend, knap hoor ... dank jullie wel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, meiden!! En weer manieren om de mal te gebruiken!!
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaarten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Allebei heel erg mooi geworden ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen