zaterdag 6 december 2014

Believe in the Magic

Vandaag weer een kerstkaartje van mij, heerlijk om ze te maken in deze tijd!

Voor het papier heb ik de basis gemaakt met papier uit het Wood Texture blok 6011/0304 die eindelijk weer leverbaar is. Verder ook papier uit het paperpad Holidays 6011/0026, dit heeft echt de mooie traditionele kerstkleuren.


Bovenlangs heb ik nog de prachtige IJskristallen border 6002/2021 verwerkt.  In het midden zie je de blauwe ovaal 6002/0258. Hierop heb ik een tekst gestempeld met Versamark en daar witte embossingpoeder overheen gestrooid. Hiervoor heb ik het stempelset 6410/0114 gebruikt.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Christmas Ornaments  Clear Stamp - Kerst Merry Christmas

Daarop heb ik nog de Vintage Flourishes engel 6003/0043 geplakt met wat 3D foamtape. Ik heb deze uit Kraft en uit groen kaartkarton gestansd, deze iets scheef op elkaar geplakt zodat je net een soort schaduwrandje krijgt.


Achter de bloementoef zit wat "grasvezel" bruin verwerkt, verder wat goudkleurige besjes.


Aan het lintje heb ik 2 kerstballen gehangen, deze zijn gemaakt met de Happy Holidays Ornaments 6002/2030. Deze zijn gestansd uit groen Fabric paper van Joy! Crafts en daarna opgeschuurd. Dit geeft een erg mooi effect. Het plaatje is een stansvel van The Hobby House - Christmas Magic. Deze heb ik netjes uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt.

Paper bloc - Happy Holidays 2

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




1 opmerking: