vrijdag 19 december 2014

Jingle

Ik wilde deze keer eens een kerstkaartje maken in niet traditionele kleuren en ik denk met rose dat ik daar wel in geslaagd ben toch. Samen met de Noor! Design Happy Holidays stansen gaat dat zeker lukken.

Het mooie kant en klare plaatje heb ik in de mooie sier mal geplakt  en dit in het midden van de ster met wat verbandgasa erachter bevestigt. Natuurlijk met het mooie Noor! frame er achter.


De basis ster van Dutch Doobadoo heb ik eerst uit kraft papier gesneden en daarna in diverse verschillende designs


Bovenin in de punt heb ik uit color core papier de kerstballen gestanst en deze lichtjes opgeschuurd. Zo zie je mooi de geƫmboste delen. Met een lintje en wat kerstbelletjes vast gemaakt,.


Aan de rechter kant van het plaatje heb ik de 2 lantaarns  geplakt. De kleinste een klein stukje op de grote en deze met foam erop geplakt. De kleine rand  kerstballen heb ik eronder gedaan met plakparels erboven op.


Ik vond de gewone ijskristallen wat te groot  voor op deze ster dus heb ik de ronde mal ervan gestanst en  ze allemaal los geknipt. Tis even een gepriegel omdat je goed moet kijken hoe ze aan elkaar vast zitten maar dan zijn ze ook wel erg leuk zo klein!


Natuurlijk moet er ook een leuke bloementoef op en met de Roll Up roosjes heb ik dit gedaan. Deze zijn in rose papier gemaakt en natuurlijk ook de denneappeltjes nu zelf gemaakt! Ik heb nog wat mos erbij geplakt en hulstblaadjes.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Candles  Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Christmas Ornaments

De tekst (Dutch Doobadoo) heb ik ook erbij verwerkt en deze aan de andere kant met een lintje gestrikt.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


1 opmerking: