vrijdag 19 december 2014

Nog een kerstkaartje

Hallo allemaal,

Iedere keer zeg ik dat het de laatste kerstkaart is maar dan begin ik toch weer aan een nieuwe. Dan komt er toch weer een zelfgemaakte kaart van een tante binnen en wil ik toch weer wat leuks terugsturen. Herkenbaar? 


En ik had nog wat nieuwe Noortjes liggen die hoognodig even gebruikt moesten worden, dus het was weer een feestje om deze kaart te mogen maken. Onderaan de kaart heb ik de nieuwe randstans met sterren gebruikt. Hij was eigenlijk bedoeld voor jongenskaarten, maar ook voor kerst kan hij prima zoals je ziet!


De banners bovenaan deze kaart zijn ook nieuw. Je stanst ze uit en embost er vervolgens een mooi dots patroontje omheen. Hierbij hoort een passende stempelset met mooie teksten. 

 

En dan is dit het uiteindelijke kaartje geworden: 


Het plaatje op de kaart is weer van HobbyVoordelig. Ik heb alles lekker "nature" gehouden met alleen kraft en wit cardstock, en dit gecombineerd met papier uit het Noor! Design blok Winter Wishes.

De nieuwe artikelen die ik hier laat zien zullen pas eind januari in de winkels liggen, maar zijn al wel als pre-order te bestellen in de Noor! Design webshop.

Ik wens iedereen een fijne weekend en tot het volgende kaartje maar weer. Wie weet maak ik er nog wel een paar voor kerst.... ;-)



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




5 opmerkingen:

  1. Ik weet nu al dat ik de teksten en bijbehorende mallen wil, wat een mooie kleurencombinatie, daar hou ik wel van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er geweldig mooi uit met die banners, dus snel naar de winkel,haha
    vast hele fijne feestdagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart... De stansen en stempel konen op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen