zondag 21 december 2014

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal,

Vanmorgen alweer een drukke ochtend achter de rug, maar nu heb ik me weer genesteld in mijn knutselhok. Het regent hier toch, dus geen weer om naar buiten te gaan.

Tja, ik val wel in herhaling hè, maar heb alweer een kerstkaart voor jullie. Hoe mooi is het om een kerstboom op te tuigen met de prachtige kerstballen van Noor! Design.


Ik moest natuurlijk ook eens aan de slag met de kerstboom van Dutch Doobadoo, heb al zoveel schitterende creaties voorbij zien komen en dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Uiteraard heb ik dit gecombineerd met verschillende Noor! Design artikelen 

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter

Het papier is van Maja Design - Vintage Frost Basics. Het plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan. Onder het plaatje heb ik een stukje verbandgaas gedaan en dit vervolgens op de vierkante mal van Noor! Design geplakt.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Christmas Ornaments

Bovenin de punt van de kerstboom heb ik de kerstballen van Noor gehangen, ik heb eerst een strik gemaakt van kant, 2 roestige ballen aan een ringetje gehangen, deze weer door het strikje heen gestoken en zo een mooi geheel gemaakt. Het geëmbosste gedeelte van de ballen heb ik eerst bruin gemaakt met Walnut Stain distress inkt en hierna heb ik er wat glitters op gedaan.

Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest

Ik heb zelf weer een banner gemaakt en hierop de tekst gestempeld, deze is ook Noor! Design.Onder het bloementoefje heb ik wat natuurlijk materiaal gebruikt.Verder heb ik hem rustig gehouden weer eens wat anders.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstboom met een mooi plaatje erop.
    Mooi gedaan Joyce
    Fijne Feestdagen.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige boom zeg!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen