dinsdag 10 februari 2015

Sending smiles

Het was een beetje stilletjes van mijn kant, maar ben achter de schermen druk bezig met allerlei creaties, vandaag laat ik jullie er ook weer 1 zien.

Het is een voorjaars kaartje deze keer want daar kijk ik al weer naar uit. Heerlijk het zonnetje. Natuurlijk heb ik er weer verschillende "Noortjes" op verwerkt.


Aan beide zijkanten heb ik een border van Noor! Design gebruikt, Links boven in de hoek heb ik uit paars karton de sterrand gestanst. 


Het afdrukje heb ik scheef gemat op de ovale mal van Noor! Design.echtsonder het afdrukje heb ik het hekje van Noor! Design gedaan. Verder heb ik nog een papieren kleedje, een stukje kant, een strikje en wat bloemen ter versiering gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






1 opmerking: