zondag 1 februari 2015

Spotlight " Ik geef een Feestje"


Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de stempelS "Ik geef een feestje"  eens uitlichten.


 

Deze 2 leuke stempels zijn erg leuk voor cadeautjes voor de juf of meester of om zelf uitnodigingen te maken voor je eigen feest.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 februari t/m 3 februari  langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 

 


En hier vindt je de lijst met namen van alle Noor meiden waar je langs mag hoppen om mee te kunnen doen met onze bloghop. Vergeet niet op ieder blog een reactie achter te laten!


Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden:

Tiets



We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!

18 opmerkingen:

  1. Er zijn hel veel mooie voorbeeldcreaties gemaakt, allemaal toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk een blog hop ... ik heb veel inspiratie opgedaan.
    Wat een prachtige werken zijn het!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hop. Veel verschillende uitwerkingen allemaal erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk en leerzaam een Blog hop van NOOR ..ik ben weer wat inspiratie rijker ...Thanks daarvoor X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het goed is ben ik overal langs gehopt.
    En wat een prachtige creatie zijn het allemaal weer..
    Doe er altijd weer idee aan op..
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creaties heb ik gezien met super mooie stansen en mallen en natuurlijk de stempels niet te vergeten ik heb weer een hoop leuke ideetjes opgedaan en wil jullie bedanken voor al dat moois dat jullie hebben laten zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo,ik ben overal door heen gehopt,had er nog nooit van gehoord een "blogHop"ik ben sinds een week weer terug in kaartenland,nadat ik er een paar jaar mee was gestopt.maar het blijft toch allemaal kriebelen,dus ik ben stilletjesaan toch weer spulletjes aan het aanschaffen.En met deze blog hop heb ik veel inspiratie opgedaan,en zo zie je maar weer dat er heel veel mogelijkheden zijn met dezelfde spulletjes.Ik blijf graag terug komen om al het mooi`s te komen bekijken.groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Uitgehopt....wat een leuke uitvoeringen weer! Steeds verrassend en mooi van kleur. Leuk hoe ieder DT lid een eigen stijl heeft, soms heel herkenbaar! Het was een FEESTJE om langs iedereen te hoppen, ik heb echt wat leuke ideeën gekregen. Dank het team voor deze hop en tot de volgende keer! Groetjes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke bloghop was het weer!!
    Super mooie creaties heb ik gezien,zo zie je maar dat je met de ze prachtige stempels alle kanten op kunt.
    Een dank je Wel aan het DT- Team voor hun gave creatie"s.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het was weer erg leuk om langs alle dames te hoppen
    ik doe er steeds weer leuke ideen op
    bedankt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik ben uit gehopt maar het is voor herhaling vatbaar wat doe je toe een hoop ideetjes op.
    Noormeisjes jullie hebben echt je best gedaan en zo verschillend allemaal
    Bedankt voor je jullie prachtige creaties

    lieve groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was weer een inspirerende bloghop. ...ga ik vaker doen .bedankt dames
    groetjes bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Luitjes,

    Ik heb met open mond naar al jullie schitterende creaties zitten kijken.Ik vind ze allemaal super prachtig en mooi.En allemaal zo verschillend.Ik heb weer super inspiratie op gedaan en hoop dat er weer meer hops in de toekomst komen,ik ben van de partij hoor. Ik wil jullie allemaal bedanken dat ik ook weer inspiratie op gedaan heb hoe jullie alle stansen en stempels verwerkt hebben op allerlei manieren toppie meiden!!!!

    liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige bloghop dames. Mijn complimenten voor jullie prachtige creaties. Ik schoot van de ene ohhh in de andere. Jullie hebben sowieso heel veel inpiratie gegeven voor een ieder die de hop zal doen. Dankjulliewel!!

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige Bloghop met een feestelijk tintje. Allemaal prachtige voorbeelden met zoveel inspiratie dat je meteen zin krijgt om aan de slag te gaan. Bedankt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo allemaal, ik vind het eigenlijk heel moeilijk om mee te doen aan deze en alle andere bloghops. Al jullie creaties zijn kleine kunstwerkjes op zich en om daar een reactie op te geven valt niet mee. Ik val in herhaling wanneer ik zeg dat zij allemaal prachtig zijn, een lust voor het oog. Bedankt dat jullie ons weer hebben laten genieten van alle creaties!
    Groetjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed thema, deze bloghop was ook echt een feestje. Dankjewel allemaal voor de prachtige creaties.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen