zondag 8 februari 2015

Vintage Friends


Ik gebruik graag de paperblocks van Noor! Design, ze zijn zo gaaf!

Deze keer laat ik jullie een kaartje zien wat ik gemaakt heb met het Vintage Texture paperpad 6011/0039. Deze heeft zulke mooie kleuren, deze heb ik gecombineerd met Kraft en zwart cardstock. De kleuren van dit paperpad passen perfect bij dit Vintage plaatje.


De randen zijn aangezet met Crackle Paint white. Dit is voor mij echt onmisbaar bij mijn kaarten.
Het ribbelkarton wat ik heb gebruikt is van Joy! Crafts, dat geeft nog een "stoere" uitstraling aan het geheel.


De Kraft label is van Dutch Doobadoo, ideaal deze kant en klare labels. Achter de label heb ik de Noor! Design swirl 6002/0359 verwerkt.


De 2 zwarte roosjes zijn gewoon kant en klare roosjes, het Kraft roosje heb ik gemaakt met de Roll Up roses 6002/0384. De blaadjes zijn Paper Art Kraft labels van Dutch Doobadoo.


Achter het Vintage plaatje zit de blauwe doily 6002/0304 verwerkt en ook de border 6002/0362 heb ik verwerkt op de kaart.


Aan de linkerkant heb ik nog 2 Softboard art puzzelstukjes verwerkt van Dutch Doobadoo, hierop heb ik gestempeld met de Grunge stempel. Het strik van tule heb ik bevestigd met een parelbrad.



Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


5 opmerkingen: