dinsdag 17 maart 2015

Happy baby

Goedemorgen Bloggers,

Hebben jullie het nieuwe scrapblok 30,5 x 30,5 cm al gezien van Noor! Dat is echt een heel gaaf blok met allemaal hout structuren. Ik heb er voor gekozen om er niet mee te gaan scrappen maar om er ATC kaartjes mee te maken want daar is het natuurlijk ook erg geschikt voor.

Ik wilde deze keer ATC kaartjes met de "Happy Baby" serie maken. En heb daar de stansen en stempelset van gebruikt.


De Happy baby stansen heb ik gestanst uit Fabric Art van Dutch Doobadoo. Dat gaat perfect en  hoe leuk is dat wel niet.


Deze 2 kaartjes met de aqua kleur stof ontzettend leuk voor jongens.


En 2 kaartjes met de roze stof voor meisjes. Op de kleertjes heb ik de tekststempels van de Happy baby stempelset gebruikt en ook de schattige kleine stempeltjes die je her en der op de kaartjes ziet komen van deze set.

Clear Stamp - Happy Baby

Ik vind deze set zo leuk omdat de combinatie er is van teksten en bijpassende figuurtjes.

Ik hoop dat jullie de ATC kaartjes leuk vinden en tot de volgende keer.






2 opmerkingen: