donderdag 19 maart 2015

Sketch It Challenge Winnaar

Zoals jullie weten maak ik iedere keer een sketch voor het Noor! Design magazine.


 En ook deze keer had ik jullie weer uitgedaagd om jullie kaarten, gemaakt met de sketch uit Noor! Design magazine nr. 5, te showen in onze Noor! Design Facebook groep:


En wat een schitterende kaarten zijn er geplaatst en naar mij gemaild... wowww echt geweldig!!! Hieronder de kaarten die ik toegestuurd kreeg:

Jackelien Pouwels

 Monique van Riel 

 Lieke van Roosmalen 

 Claudia Rogier

 Corry Dank

 Margreet van Wolfswinkel

 Ursela Assen

 Elly van der Pluijm

 Sandra Rowaan

 Annet Caspers

 Frosien Beukens

 Relinde Scheepers

 Marcella Lieverse

 Dionne van Oversteeg

Esther Bonefaas 

 Lisbeth v/d Heuvel

 Maaike v/d Bunt

Marie-Anne Jagerman 

 Sabrina Habicht - de Jong

 Rikie Lansing


 Roelie Spaans

 Mieke Duckers

 Anja Bakker

Sheila van Jeveren



Tja en dan kan ik maar 1 winnaar kiezen en dat is geworden:

Annet Caspers!

Je hebt onderstaande mallen gewonnen!!
  


Je mag me even je adres gegevens emailen op tiets.w@gmail.com dan komt hij zo snel mogelijk jouw kant op!

Nu is het weer wachten op Noor! Design magazine nr 6  want ook daar staat weer een sketch voor jullie in!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Annet! Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch! Veel plezier met je mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen