maandag 23 maart 2015

Sweet Girl

Het voorjaar komt eraan, de bloemen komen al omhoog, de vogels beginnen te fluiten en zijn op zoek naar een geschikt plaatsje om een nestje te maken.

Ook de lieveheersbeestjes komen er weer aan. Ik kijk er echt naar uit het voorjaar, heerlijk. Bij Noor! hebben we de lieveheersbeestjesrand dus die komt mooi van pas bij mijn kaartje.


Voor mijn kaart heb ik het papierblokje Romance gebruikt. Prachtige kleuren. Alle randen zijn weer bewerkt met een distresser en voorzien van witte crackle paint.

 

Rechtsboven in de hoek heb ik de sterpunt gebruikt, deze heb ik uit wit karton gestanst. De ladybugs heb ik gestanst uit kraft karton en bewerkt met Distress Inkt Walnut Stain.


Het plaatje komt uit een knipvel van HobbyVoordelig, deze heb ik gemat op een rechthoek. De woorden Sweet Girl zijn stickers die je zo van een vel kunt halen en opplakken.

  

Onder het bloementoefje heb ik een swirl gebruikt en een paar blaadjes van Noor! Design.


De vlinders rechtsonder en links bij het bloementoefje zijn van Dutch Doobadoo. Op de grote vlinder heb ik een vulpen van Tim Holtz geplakt. Verder heb ik nog een stukje verbandgaas, een papieren kleedje en een paar plakparels gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.






1 opmerking: