dinsdag 21 april 2015

Sterkte

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een heel eenvoudige kaart zien die we niet zo graag versturen, maar helaas moet het soms toch. Deze mooie Calla's passen heel goed bij dit Sterkte kaartje.


De maten van deze kaart zijn 12 x 15 cm. Hierop heb ik wit en grijs geplakt, telkens iets kleiner als het groene karton. Voor het midden van de kaart heb ik groen van 7,5 x 12,5 cm gesneden en het wit en grijs iedere keer iets kleiner.

 Cutting & Embossingmal - Sterkte / bloem

De enige versiering is een klein strikje, subtiel.


Een super eenvoudige kaart, maar ik hoop toch dat ik jullie hier mee heb kunnen inspireren.

Condoleance kaarten worden zo gewaardeerd door degene die de kaart ontvangent.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

3 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart en de achtergrond is heel mooi met die bobbeltjes is dat een embossing mal?
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vroeg me ook al af (net als Karin hierboven) hoe of wat dat bobbeltjes papier is? Het is een prachtige kaart trouwens.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas hebben we deze kaartjes wel eens nodig, liever niet te vaak.
    Zelf heb ik zeer kort geleden nog ondervonden hoeveel het met iemand kan doen als er op zo'n moment toch even aan je word gedacht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen