woensdag 13 mei 2015

Summer Fun

Goedemorgen Noor vriendinnen,

Onlangs kwam de spotlight van Mei uit en voor die gelegenheid heb ik een kleine strand album geschrapt. Ik heb voornamelijk de stempels gebruikt ter aanvulling van de foto's.


Onze vakantie naar Leds Plages D' Oleron.



Het papier heb ik flink geschuurd, zodat het een verweerde uitstraling kreeg. Voor de stempels heb ik licht grijze inkt gebruikt.



Op deze eerste bladzijde de leuke tekst Every Summer had a Story,  gestempeld op een van de Noor labels.


De Summer Lovin stempelset is erg leuk om bij de foto's te gebruiken zoals je ziet. De teksten zijn erg toepasselijk.



Het boekje is niet zo groot, dus deze kleine tekst-stempels zijn ideaal.



En bijna elke tekst van deze serie is toepasselijk  en dus heel bruikbaar voor strandvakanties.




Met de juiste inkt (Stazon) is het ook mogelijk om op een foto te stempelen.



Let op het mini zonnetje! Deze stempelset heeft ook een aantal mini stempeltjes, erg leuk om her en der op de pagina te gebruiken.



Ter afsluiting de achterkant van dit album. De zonnebril van de stans-serie en nog een van de kleine stempels met mijn naam erin.



Groetjes Corina

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



5 opmerkingen: