donderdag 11 juni 2015

Noor! Vriendinnendag - Jenine Siemerink

Kijken jullie ook zo uit naar de Vriendinnendag? Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk weer zover! Ik heb er al heel veel zin in, leuk om alle Noor! vriendinnen weer te zien. Het beloofd weer een onwijs gezellig feestje te worden.

Deze keer mogen jullie gezellig bij mij aanschuiven bij een make & take met Mixed Media. Ik laat jullie zien hoe je een project op kan bouwen en op kleur kan brengen met Inka Gold. Bij mij ga je aan de slag met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo.

Ik laat jullie zien hoe je de basis maakt, je mag de label daarna naar eigen idee gaan versieren.


Jullie kunnen op de vriendinnendag een soortgelijke label gaan maken. We gaan dus lekker aan de slag met diverse masks van Dutch Doobadoo, en de Cardboard Art van Dutch Doobadoo. Om de label op kleur te brengen gebruiken we de Inka Gold.

870.002.090 Gesso Zwart 250 ml

Als je de label mooi vind kan je bij de Action nog een fotolijstje kopen en daar de label in gaan plakken. 


Wie schuift er zaterdag allemaal gezellig aan bij mijn make & take?

Ook zal ik nog allerlei andere Mixed Media projecten mee gaan nemen om te laten zien wat de mogelijkheden allemaal zijn.
Tot zaterdag

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


0 reacties:

Een reactie posten