donderdag 13 augustus 2015

Gefeliciteerd

Hallo,

Wat is er nu lekkerder dan heerlijk ronddobberen in een bootje op het water. Helaas is het weer niet altijd geschikt hier voor maar deze dame heeft het prima naar dr zin. Het leuke van deze kaart is dat ze kan schommelen dus lijkt het net of ze echt dobbert.


De basis is een kaart van Kraft  papier die ik eerst gevouwen heb, hoe, dat laat ik hier onder nog even zien. Ik heb de voorkant beplakt met blauw papier en de golven heb ik ook  blauw uitgestanst.  

6002/0330 Under the Sea Wave Rand Golven

De meeuw heb ik gestempeld en uitgeknipt. In dit geval heb ik dat gedaan met bruine stempelinkt. Ook het woordje gefeliciteerd heb ik gestempeld en uitgeknipt.


Hierboven zie je dat ik er meerdere vouwen in heb gemaakt. Hier tussen heb ik de tiddly inkt afbeeding geplakt. Onderaan heb ik nog een strookje kraft papier geplakt zodat hij niet door z`n hoeven zakt.


De reddlingsboei heb ik uit Kraftpapier gestanst en vervolgens aan een houten hekje gehangen. Natuutlijk heb ik voor de afbeelding wat golven verwerkt die ik na het stanzen en embossen
wat ruw heb gemaakt met een distresser en schuurpapier. 

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw         6002/0418 SeaShore  Anker / stuurwiel  /reddingsboei

Bovenaan de kaart heb ik nog de wolkjes geplakt. Deze heb ik aan de onderkant wat lichtblauw gemaakt. En ook vliegt er nog een meeuw rond.


En hier nog even de voor/onderkant Een strik van raffia en wat schelpjes maken er een mooi zomers -strand tafereeltje van wat ook nog eens lekker kan schommelen. Let wel op, als je er 1 maakt, dat je het gewicht goed verdeeld van de versieringen. Anders hangt de kaart 1 kant op ;)

Fijne dag verder, en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: