vrijdag 16 oktober 2015

Autumn

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie weer eens een echte herfstkaart zien, die ik gemaakt heb met de mooie klimop stansen van Noor! Design. Ik vind de herfstkleuren fantastisch mooi om te zien en het inspireert om kaarten te maken van dit thema. 


Ik heb de nieuwe klimop stans gebruikt samen met de leuke paddenstoel en herfstblad.


Ik heb de blaadjes bewerkt met distress inkt. Het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0309.


Ook de ronde klimop stans is erg mooi. Ik heb hier een mooie tekst in verwerkt van Noor! Design, deze tekst komt van stempel 6410/0098. 

6410/0098 Stempel Autumn

Ik heb de tekst gestempeld met versamark en er embossingpoeder over gestrooid. Daarna heb ik de tekst gedroogd met de heattool.


Ook de hertjes behoren tot mijn favorite malletjes. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


2 opmerkingen: