vrijdag 20 november 2015

Corfu

Goedemorgen allemaal!

Sommige vakantie foto's geven zo goed de sfeer van de plek dat ze toch echt vereeuwigd moeten worden. Vandaar deze layout:

CORFU


 De foto heeft een lijst gekregen. Daar heb ik de randen van de blauwe Noor-stans voor gebruikt {6002/0146} Het is twee keer uitgestanst en op maat geknipt.



Als ik aan Griekenland denk, zie ik altijd verweerd hout voor me. Vandaar een paar planken uit het Noor-blok Wood Texture {6011/0304} Daarop een beetje Structuurpasta verwerkt.


En de zomer is geen zomer zonder meeuwen. De Noor-meeuw uit de Seashore Serie {6002/0419}


Deze bloemen van Prima Marketing hebben precies de goede kleuren voor de layout. Ze doen het goed met de Vintage Flourish blaadjes  {6003/0038}





Tot slot heb ik een rand om de layout geborduurd met een wame rode kleur. Zo wordt het Griekse avond rood extra geaccentueerd.


Tot zover mijn post voor vandaag. Ik wens jullie alvast een mooi en creatief weekend toe!

6011/0304 Paper bloc Wood texture

Hartelijk groeten,

1 opmerking:

  1. Wat een super mooie layout en de foto is inderdaad ook bijzonder mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen