zaterdag 14 november 2015

Happy 1st Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie mijn aller eerste creatie voor het Noor design blog laten zien. Sommige van jullie kennen mij al van het Noor & Zo blog maar ik ben nu gevraagd om hier te designen wat ik natuurlijk super leuk vind! 


Zoals jullie kunnen zien heb ik vandaag gekozen voor een verjaardagskaart aangezien de kleine van een vriendin van me 1 jaar wordt einde van deze maand. 

6011/0044 Let's Party paperbloc

Natuurlijk heb ik hiervoor gekozen voor het papierblok 6011/0044 let's party en deze heeft echt onwijs gave kleurtjes en hiermee heb ik dus ook meerdere mallen uitgestanst zoals de rechthoek frame 6002/0421 en deze heb ik dus gemat met craft cardstock en de roze komt uit het papierblokje.


Hier kunnen jullie ook zien dat ik het zelfde papier heb gebruikt om de Noor mal 6002/0427 uit te stansen en dit heb ik dus 2x gedaan in verschillende kleuren en het ene deel uitgeknipt en over de andere heen geplakt zodat je een heel ander effect krijgt. 

6002/0427 Let's Party Stans Let`s Party

Ook kunnen de vlaggetjes niet ontbreken dit heb ik gedaan met de Noor mal 6003/0028 en daar dan leuk de naam op gestempeld.


Aan de andere kant heb ik dus ook weer dat gave papier gebruikt om me mallen mee uit te stansen dit is dus ook ideaal als je geen passend cardstock in huis hebt. 

6002/0296 Happy Birthday rand

Aan de rand van de kaart heb ik de Noor mal 6002/0296 gebruikt ik vind dit zo'n leuke tekst met de happy birthday en deze gebruik je gewoon op heel veel kaarten! En natuurlijk om de kaart af te maken mag de vlindermal van Noor 6003/0023 niet ontbreken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk tot volgende week ! 

Lieve groetjes,
Celine Koppe

2 opmerkingen: