vrijdag 15 januari 2016

Project Life with Noor!

Goedemorgen!

Onlangs hebben we de Online Scrap it challenge #1 gehad op Facebook. Velen hebben er aan meegedaan en we kregen dan ook een verrassend groot aantal inzendingen! Leuk om te zien dat jullie net zo enthousiast zijn als wij.

Hierbij mijn uitwerking van de sketch:


De foto is genomen tijdens een ATC dag in Nieuw Vennep, bij de leuke winkel Handmade Hobby.


De kleinere foto's zijn de kaartjes die toen werden gemaakt.


De Noor-rand die ik gebruikt heb voor deze challenge is er een uit de serie No End Borders (6002/0479).


De Noor- rozenhoek (6002/0347) vond ik mooi passen bij dit papierblok Spring (6011/0401). Ik heb de roos dubbel gestanst, losgeknipt en met een foamblokje bevestigd. Zo creƫer je meer diepte.



Tot slot heb ik op twee hoeken van de PL-hoes, een kleine swirl van parels geplakt.


Als de pagina in zijn hoes zit, krijg je dit effect.


En tot zover mijn Project Life voor vandaag.


Mocht je zin hebben om de sketch alsnog te maken,  klik dan HIER om de aanwijzingen te volgen. En voor wie nog geen lid is van onze Noor! Design Scrap Facebook Pagina:


Met vriendelijke groet, 

1 opmerking:

  1. Ziet er super uit en ik vond het weer een leuke gezellige Sketch it Challenge.
    Liefs en Creatiefs
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen