zondag 7 februari 2016

Big Hug

Gezellig dat jullie hier weer zijn.  Deze keer heb ik gekozen voor een jongens/mannen kaart. 


Noor! design heeft super leuke papier blokken in het assortiment die daar heel geschikt voor zijn. 

6003/0710 Paper Bloc Noor`s Favourites

Dat helpt al bij het maken van deze kaarten. Hoor toch vaak de men moeite heeft met de mannen kaartjes!


Ik heb voor dit kaartje een combi gedaan met Wood texture  6011/0304 en Noor`s Favourites 6003/0710.


Wat is het weer een toffe mal die nieuwe No end borders 6002/0510 Ik heb hem onder mijn eerste oplegvel geplakt. Op deze manier kan je er dus ook een randmal van maken. Super handig toch?


Deze vintage tags zijn toch echt een must. Ik heb er weer mijn groet op gestempeld.


Alle randen van het papier heb ik weer ingesmeerd met Dutch doobadoo witte gesso. Dit geeft toch een super leuk speels effect.  Onderaan de kaart een stukje jute touw en whala dat was weer mijn kaartje. 



Voor de liefhebbers deze knul heb ik ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier. 

Gebruikte kleuren: 
Haren: 440
Rood: 679
Groen: mengsel van 805 en 623
Mand: 205
Strik: 566
Appels: 679, 205 groene mengsel
Schaduw: 703 en 205

Bedankt voor jullie bezoekje hier. Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 
Jolanda de Ronde

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kaartje Jolanda!!
    Een heel leuke stempel.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen