maandag 4 april 2016

Especially for You

Hallo allemaal,

Het komt niet zo vaak voor dat ik een kaart maak voor een jongen. Maar met het stoere "cool dudes" design papier is het niet zo moeilijk meer.


De basis kaart van 15 x 15 heb ik dus beplakt met het "cool dudes" design papier. De "mat" kleur is daarbij donkerblauw. Ik zal nog even uitleggen wat "matten" betekend. Matten is dat je een randje maakt achter b.v. je afbeelding.

6011/0315 Paper bloc Cool Dudes

Of achter je design papier. Dit randje is dan aan alle kanten gelijk en komt dus iets achter je afbeelding of design papier langs.


Ik heb de vierkante mal 6002/0416 uit kraft gestanst en vervolgens in tweeën geknipt. 1 deel komt er aan de linkerkant achter weg en de andere aan de rechterkant. Zo kan je dus een stans "verlengen"


Ook heb ik aan de rechterkant nog een bingo kaartje verwerkt. Deze heb ik gestempeld met de 6410/0029 bingo clearstamps en vervolgens uitgeknipt. 

6003/0063 Vintage Flourishes Labels

Samen met twee tickets die ik met de Vintage Flourishes 6003/0063 heb gemaakt.


De tekst heb ik gemaakt met de 6410/0338  sending messages banner tekst stempels Deze banner blijft zo staan omdat ik aan de achterkant na het buigen van het papier een laagje lijm aanbreng met mijn hete lijmpistool. 

6410/0338 Sending Messages Banner tekst

Als dit afgekoeld is blijft de banner dus zo staan en kan je hem opplakken. Voor de liefhebbers van kleuren, deze afbeelding heb ik ingekleurd met Sennelier en dit heb ik gedaan op aquarel papier.

Fijne dag allemaal,

3 opmerkingen: