zondag 24 april 2016

Friendship

Welkom hier gezellig dat je er bent. Vandaag aan mij om jullie hier een creatie te laten zien.


Ik heb heerlijk zitten spelen met de Noor! design stempels en gelli plate.


De vlinder komt van Noor! Design - Clear stamp - ENG Sayings 6410/0308 en deze heb ik met distress ink ingekleurd.


Ook Noor! design heeft inmiddels hele mooie tekst stempels uitgebracht. Ik heb voor dit kaartje Stempelset Friendship 6410/0041 gebruikt. Rond de afdruk van  mijn gelli plate heb ik met een fijne zwarte fijnschrijver een beetje zitten doodle. Zo krijg je toch een super leuk speels effect.




Voor de liefhebbers ik heb de volgende 2 kleuren van mijn distress inkt gebruikt. Wilted violet en Ground espresso.

Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat jullie weer leuke ideetjes hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.
Tot een volgende creatie.

Ik wens jullie nog een hele fijne Zondag toe!


Lieve groetjes,

1 opmerking: