dinsdag 28 juni 2016

Noor! Design Demo - Zusjes Hobbyhoekje

Hallo allemaal,

zaterdag 2 juli mag ik een demo geven met de mooie producten van Noor design bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede, het is van 10.00-16.00, ik zal vele voorbeelden meenemen om je te inspireren, kom je ook?!


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van deze prachtige mal (6002/0563 ) Ik heb hem hier gebruikt om je kaart samen met het strikje te openen. 

6003/0069 Vintage Flourishes Schanieren

Ook heb ik die leuke scharniertjes (6003/0069)erbij opgeplakt.



Als je de kaart opent , krijg je de binnenkant te zien met diverse Noor mallen. die ik hieronder  verder zal uitlichten.


In het midden die prachtige mal (6002/0537) , welke ik in het bruin heb uitgestanst, zodat hij goed bij de rest van de kaart past.

6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls

Het plaatje kun je uitstansen met de bijpassende cirkel die bij deze mal  in de verpakking zit.



Boven aan de kaart heb ik deze mooie mal (6002/0562)gebruikt.  Deze mal heeft debossing in plaats van embossing. Het ligt erin  in plaats van erop zoals bij embossing.


Het prachtige bijpassende hoekje (6002/0564) Ook dit hoekje heeft debossing in plaats van embossing. Het ligt erin  in plaats van erop zoals bij embossing.

6002/0564 Blauw Hoekje

hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en zie ik jullie zaterdag 2 juli bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart!
    Veel plezier in Ede!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a stunningly gorgeous card! I can't wait till these dies are available in Canada.

    BeantwoordenVerwijderen