vrijdag 26 augustus 2016

Sketch Challenge #4

En dat kwam goed uit.... want de Noor! Design Sketch challenge van de maand augustus lag nog op me te wachten.


Dus gewoon niet teveel nadenken maar gewoon de sketch volgen! ;-)
En daar is dit kaartje uit gerold. Ik werk altijd graag met zwart cardstock, dan komen je mallen mooi uit. Het plaatje komt uit het Noor! Design Paper & Pictures blokje Girly Girls.


Op deze kaart heb ik ook weer mijn favoriete madeliefjes bloempjes gebruikt. In het hart heb ik stipjes gemaakt met een Molotow marker.


Je kunt nog meedoen met deze uitdaging tot eind augustus. Ga hiervoor naar onze speciale Facebook groep en zie wat je moet doen om kans te maken op een leuke prijs:


Succes gewenst allen met deze uitdaging en we hopen weer veel moois van jullie te mogen ontvangen!

   

1 opmerking:

  1. Oh.....wat een prachtige kleuren combinatie heb je gekozen! Ben er weg van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen