donderdag 29 september 2016

Gefeliciteerd met dit Wondertje

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen!



Vandaag laat ik jullie een kraam cadeautje zien, wat ik gemaakt hebt met het nieuwe Baby paperbloc.

                                6011/0391 Paper bloc Happy Baby                         

De basis van deze giftbox is de mal van Dutch Doobadoo melkpak. Dit heb ik uit wit cardstock gesneden en alle vouw/rillijnen bewerkt met distress inkt Vintage Photo.



Aan de voorzijde heb ik een ovaal uitgestanst en daarachter een stukje mica gedaan, zodat de babysokjes er niet uitvallen.

       6002/0199 Wolken (3st)               6002/0513 Happy Baby trein

Het leuke treintje een wagonnetje passen net op het doosje.


Twee tekstbanners gestanst uit kraft en daarna iets ruimer na getekend op wit cardstock. Dit geeft een speels effect.

         6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)                  6410/0410 Sending Messages Banner tekst Nederlands

Een mooie tekststempel " Gefeliciteerd met dit kleine wondertje " mocht niet ontbreken.    


Dit was mijn bijdrage voor vandaag, hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven!

                                                   Groetjes Janneke      

0 reacties:

Een reactie posten