dinsdag 20 september 2016

Magic Greetings

Na een hoop beurzen heb ik eindelijk weer tijd gevonden om weer lekker te kleuren met de Brushmarkers.


Het plaatje is een digi van Mo Manning en heb ik geprint op stempel papier van Joy! Crafts. Dit papier is geschikt voor de Brushmarkers en loopt niet uit.

8011/0700  Stempelinkleurpapier

De kleuren die ik gebruikt heb,
Paars; XB (zwart), CG 5, V735
Groen (van de bol); G267, G178
Huid; O518, O729, O819 wangetjes R519
Baard: CG2, CG1 en blender


Daarna heb ik het afdrukje verwerkt op een kaart. het model is van Dutch Doobadoo. Op de zijvlakken heb ik de blauwe swirl rand gebruikt en heb ik versierd met nog wat sterren.

6002/0302 Blauw Swirl rand

 Als de kaart dicht is ziet hij er zo uit.


Op de buitenkant heb ik eerst met mist een mooie paarse glimlaag gemaakt en met een sterrenmask en structuurpasta wat sterren gezet en deze op kleur gemaakt met inkt.


In de ster heb ik gaatjes gemaakt en daar een lint doorheen gedaan. Een toverstaf maakt het magische geheel af.

Fijne dag!

 Liefs,
 Brenda van der Burg

2 opmerkingen: