zondag 8 januari 2017

It´s the Season

Vandaag wil ik jullie deze kerstkaart laten zien die ik gemaakt heb. Natuurlijk met de super gave stansen van Noor! Design.


Achter het Vintage plaatje  heb ik het blauwe frame gebruikt. Wat is dit ook een gave mal hé?


Langs de randen van de kaart heb ik de blauwe sterrenrand verwerkt. In het midden een paar rode plakparels. 


De prachtige Poinsettia is gemaakt met het One of a Kind Christmas set. Deze heb ik zowel uit designpapier als vellum gestanst. 

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Wat geeft dit een leuk effect hé? In het midden heb ik een plakparel geplakt.


Ook heb ik nog de prachtige IJskristal van Noor! Design op deze creatie verwerkt. Deze heb ik uit het snowpaper van Marianne Design gestansd. Ook de mooie arreslee heb ik nog op deze kaart verwerkt.

6002/2026 Happy Holidays Santa with Sleigh

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

1 opmerking: