zaterdag 3 juni 2017

Beautiful Day

Met de nieuwe scr@p lijn heb ik een klein mini albumpje gemaakt.  Hierin heb ik een paar foto's verwerkt van een gewone wandeling op een mooie dag. 


Het hoeft niet altijd iets speciaals te zijn. Genieten van de kleine dingen is juist zo fijn!






Als basis voor dit kleine albumpje heb ik 10 keer de stans van het kleine 3 x 4 kaartje uitgestanst uit designpapier.  Plak 2 stuks designpapier op elkaar zodat je dubbelzijdige kaartjes hebt, totaal 5 stuks. Aan de zijkanten heb ik een scorelijn gemaakt van 0.5cm. Plak hier het designpapier aan elkaar tot je een soort harmonica hebt. Dit is de basis van je boekje.


Ik heb het boekje opgemerkt met de stansjes en mask stencils van scr@p. Door het hele bokje heen vind je de super leuke pijltjes.  Op de voorkant heb ik de stans beautiful en Day gebruikt. Ook de mooie ronde stans met love is erin verwerkt.  De mask stencils heb ik kleine stukjes op een pagina gebruikt met structuurpasta. Op een andere pagina ook een stencil gebruikt met distress inkt.


Creatieve groetjes,

Dais 🌸

0 reacties:

Een reactie posten