vrijdag 30 juni 2017

No pictures Please

Ik had jullie nog een tweede pagina beloofd over dit onderwerp, nou hier is hij.


De journaling is een beetje moeilijk leesbaar omdat hij over een gestempelde pagina is geschreven maar het moet lukken volgens mij.


Zo zien de pagina's er in het album uit. Eén pocketpagina en een lay out.


Voor deze pocketpagina heb ik eerst een achterkant van een wit vel cardstock 12x12" bewerkt met stempels en inkt nadat ik voor mezelf een indeling had gemaakt hoe ik de foto's wilde verwerken.


Mocht je daartoe besluiten maak dan je vel eerst 30x30 cm zodat je plaatjes niet groter worden dan 10x10 cm, dan passen ze beter in de hoes. En hoe zou ik dat weer weten? Juist!


Ik heb hulplijnen getrokken voor het schrijven van de journaling en waar ik moest snijden. En dan wordt het aankleden en net zolang doorgaan tot je het leuk vindt. Dit zijn de producten die ik heb gebruikt naast wat inkt en stempels.


En het leuke cameraatje uit de vintage Noor! collectie. En de hoes, die heb ik met de fuse gemaakt want deze indeling had ik niet en aangezien ik er zo'n 100 (blush) heb liggen dacht ik dan maar zelf aan de slag. Dat ging heel prima. Met een snijmat IN! de hoes heb ik eerst de lijnen gesneden waar de pockets moesten komen en daarna de onderkanten voor de pockets weer dicht gefused! Helaas ben ik vergeten om daar foto's van te maken maar dat laat ik een volgende keer nog wel eens zien.

Ik hoop dat jullie weer wat iedeetjes er mee opdoen.

liefs,
Marjolijn.

0 reacties:

Een reactie posten