dinsdag 4 juli 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Dit is het kaartje dat ik gisterenavond samen met jullie LIVE op Facebook heb gemaakt. Een kerstkaartjes in heerlijke traditionele kleuren. Ik houd ervan!


Het designpapier, het plaatje en ook de postcard en het label komen allemaal uit het Noor! Design stansblok Christmas Carol.

Zoals ik jullie ook liet zien komen er volgende week weer leuke nieuwe Noortjes uit voor kerst. Een rand met dennennaalden en ook een "liniaal" stans met daarin allemaal leuke hulstblaadjes en dennetakjes.

 

Ik heb ze natuurlijk ook al verwerkt op mijn kaart.


De bloemetjes is een Vintage Flourishes stans. In het midden is een parel gemaakt met de PearlPen van Dutch Doobadoo.


En ook dit leuke label zit in het stansblok Christmas Carol.

Deze kaart is tevens mijn bijdrage voor de Noor! Design Sketch Challenge voor de maand juli. Hieronder voor jullie de sketch van deze maand.


Het is de bedoeling dat je de aangegeven blauwe Noor! randmal 6002/0562 gebruikt en verder mag je de sketch volgen. Je mag je bijdrage posten in onze speciale Facebook groep:


Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen met deze uitdaging!

   

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Jolanda. Had toevallig net het filmpje op FB gezien dat je hem maakte.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen