zondag 16 juli 2017

Shine like the Stars

Hallo allemaal,

deze keer wil ik jullie graag een pagina laten zien die ik gemaakt heb voor het Pocket album met baby foto's.  Uiteraard heb ik ook gewoon een album met baby foto's gemaakt maar in die tijd was ik nog niet bekend met de term scrappen al hield ik wel plakboeken bij. 


Omdat het zo leuk is en heerlijk om met de scr@p producten van Noor! te werken ben ik nu alsnog een pocket album aan het maken voor haar. 

6011/0384 stansblok Baby

Ik vind het ook erg leuk om zelf mijn achtergrondjes te maken maar deze keer heb ik gekozen voor  het leuke Joy! papier "la vie et belle" "little miracle". Superleuk papier en heel veel die cuts.  Onderaan het bericht zal ik laten zien welke producten ik heb gebruikt.


Hier heb ik de leuke nieuwe scr@p stempel van de camera gebruikt.  Ik heb op vellum gestempeld met versa mark en daarna witte embossingpoeder gebruikt. 

6410/0453 Scr@p stempel - Camera

Daarna heb ik een stencil eroverheen gelegd en met distress-inkt het woordje shine aangebracht. Het lijk net of dat op het papier op de achtergrond staat maar dat is niet zo, kan natuurlijk ook!


Hier en daar heb ik ook met stencils en Dutch Doobadoo structuurpasta wat hartjes en sterren aangebracht die ik heel licht met distressinkt een kleurtje heb gegeven. 


Zoals beloofd hier de producten die ik gebruikt heb.



Wie weet hebben jullie weer wat ideetjes opgedaan met deze leuke producten van Scr@p!

Groetjes weer en tot een volgende keer!
Marjolijn. 





1 opmerking: