maandag 14 augustus 2017

Ocean

Hallo allemaal,

Wat kan ik mij toch heerlijk vermaken met het maken van kaartjes. Het is elke keer weer een feestje om lekker aan mijn buro te zitten freubelen. Zo heb ik dit keer een hanger/kaart gemaakt in rozet vorm.


Ik ben begonnen met het maken van de rozet. Hiervoor heb ik een lange strook cardstock genomen en er een leuk randje aan gemaakt met  de randstans van de waaiers 6002/0794. Daarna heb ik het op 1 cm om en om gevouwen. wel eerst even gerild want dat vouwt makkelijker. De uiteinden heb ik aan elkaar geplakt en daarna het geheel plat gelegd en in het midden een cardstock cirkel erop geplakt zodat hij plat blijft.

6002/0784 Blauw Rand met waaiers

Toen kon het versieren beginnen. Eerst heb ik allerlei maten papiertjes gesneden van de A4 collectie Under the sea 6011/0514. Hier heb ik nog wat anders stansjes tussen verwerkt die er een klein beetje uit steken. Als laatste heb ik een plaatje gekozen en hierop heb ik het hart geplakt die ik gestanst heb met het hartje van de sending love collectie, misschien heb je deze nog wel. Het midden heb ik er uit gestanst en zo kan je de afbeelding mooi zien.


Aan de linkerkant nog de dolfijnen. die heb ik in twee kleuren kraftpapier gestanst. Natuurlijk heb ik er nog de nodige bloemen, schepjes en vissersnet bij op gedaan. en de bellen/cirkels zijn van softboard van dutch doobadoo.

6011/0514 Paper bloc Under the sea

Ik vond het weer superleuk om te maken en wie weet krijg je er wat inspiratie van.

1 opmerking: