maandag 16 oktober 2017

Halloween Challenge

Hallo allemaal,

31 Oktober is het Halloween. Nu moet ik bekennen dat het feest hier niet gevierd word. 
Maar dat maakt het maken van Halloween kaarten hier minder leuk.


En dit was ook  de challenge van oktober, De basis is een zwarte label die ik beplakt heb met designpapier - Halloween 6011/0533 in het midden heb ik een schudgedeelte gemaakt waar wat pompoenen in zitten als schudmateriaal.

6002/0971 Blauw Klok

Dit schudgedeelte heb ik op de mooie blauwe stans klok 6002/0971 geplakt. De klok zelf die in het midden van de blauwe stansmal zit heb ik recht bovenaan verwerkt.


De kale boom komt van de one of a kind set - herfst 6002/0636. Hier heb ik wat fiberfil ( een vulmateriaal)  tussen verwerkt.

6011/0533 Paper bloc Halloween

daarop nog wat spinnetjes. Voor de boom ligt een pompoen waar ik een gezichtje op heb getekend.




Bovenaan de kaart nog weer wat fiberfil en zwarte vogeltjes. De vleermuizen heb ik uit het designpapier geknipt en her en der op de kaart geplakt. 

En?...al overstag met Halloween kaarten? Je kan deze maand - oktober - nog meedoen met de challenge die je hier kan vinden:



Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke Halloween kaart. Heel veel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Halloween is one of my favorite holiday and you designed it in such a fun and colorful way:))) Thanks for sharing!
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen