zondag 8 april 2018

Happy Birthday


Hallo Allemaal

Zijn jullie aan het genieten van het mooie weer? 🌞 Oooh volgens mij zijn we hier allemaal wel aan toe. Lekker genieten van het voorjaar. Vandaag dan ook een voorjaars kaartje van mij op het blog.


Toen ik dit stempeltje zag (Lili of the Valley stamps) wist ik dat ik aan de slag zou gaan met ''Barbara'' 6002/1040. Het nieuwe Mon Ami vriendinnetje, of vriendje?  Het leuke aan deze Mon Ami is dat je er zowel een mannetje als vrouwtje mee kan maken. 

Afbeeldingsresultaat voor mon ami barbara noor en zo

Als basis voor deze kaart heb ik een nieuwe Cart Art van Dutch Doobadoo gebruikt.   Het mooie design papier in frisse kleurtjes komt uit het papier blokje 'Ten Miles' 6011/0524. De dotjes en streepjes wisselen elkaar af. De randen heb ik bewerkt met de paper distresser voor een ruw randje.

Aan de zijkanten van de kaart heb de schaapjes gebruikt. Ze staan lekker in het gras. Achter deze gras rand heb ik het kattenstaart stansje gebruikt uit de Little Happines serie 6003/3001.


Grote rietstengels met van die Sigaren er tussen. De sigaren heb ik met een bruine marker gekleurd.

6003/3001 Little Happiness Kattenstaarten

Verder zie je nog de wolkjes van Noor! 6002/0199. Onmisbaar  toch ;)
Onder de het schaapje ik delen van de honingraat stans gebruikt uit de Mixd- Up collectie.


Het kleine little happines bloemetje 6002/0774 en het kleine blaadje uit de One-of- a-kind tuinset 6002/0503 maken het geheel af. Lekker vrolijk toch!

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

Leuk dat jullie er weer waren. Bedankt voor het bezoekje
Tot de volgende keer,

Groeten Miranda Kosmeier

0 reacties:

Een reactie posten