zondag 1 april 2018

Hoppy Easter

Hallo Allemaal

Allemaal de buikjes vol van een gezellig Paasontbijt? of misschien wel een Brunch? Lekkere broodjes, verse sapjes en een zacht gekookt eitje.  Heerlijk! Omdat het vandaag Pasen is heb ik een paaskaartje gemaakt. En zien jullie die super vrolijke vierkante mal? Dit is de Blauwe vierkant vlinder met frame 6002/0987 van Noor! Design.


Het ei heb ik gemaakt met de Shape Art mal van Dutch Doobadoo met hierop het nieuwe ''Rainy Days'' 6011/0565 design papier uit de nieuwe Noor! collectie. Met dit mooie papier word je gewoon vrolijk van de regen.  De felle kleurtjes passen perfect bij dit paasei.


Het Stempeltje is van Lili of the Valley stamps en ingekleurd met mijn alcohol markers.  Met een ovaal mal heb ik hem uitgesneden en daarna gemat op bijpassen rood cardstock. Achter het plaatje zie je nog het design papier met sterretjes en ook de nieuwe blauwe vierkante mal met vlinders 6002/0987. Deze mal heeft ook een snijmal voor het frame en kun je hem gelijk matten op een andere kleur cardstock. Voor deze kaart heb ik hem gemat op geel cardstock, Zo springt hij er lekker uit!


Achter de lagen zie je nog een verticale baan van kraft cardstock met hierop blauw/groen lint. Onder de lagen heb ik nog de Mixd-up Honingraat 6002/0979 stans verstopt. Echt Favoriet bij mij deze mal. De tekst heb ik gemaakt op mijn pc en uitgeprint. De wolkjes 6002/0199 lijken elkaar te overlappen. Het kleine wolkje heb ik nog eens uit de grote wolk gesneden. Nu passen ze in elkaar.

6002/0987 Blauw Vierkant Vlinder met frame

 De twee bloemen komt uit de Crafty Cocktail -Blossom- set.  Deze heb ik uit wit cardstock gesneden en gestempeld met VersaMagic ''Thatched Straw'' inkt. De randen heb ik bewerkt met de kleur Walnut Stain'' distress inkt. De kaart verder afgewerkt met een grote strik en een paar sequins

Joy, crafty cocktail, blossom

Ik wens jullie hele fijne Paasdagen!   Niet te veel Paaseitjes hoor.

Groetjes,
 Miranda Kosmeier

0 reacties:

Een reactie posten